Lue keskustelun säännöt.
Isä/tytär suhde?
03.05.2014 |
Minkälainen isä/tytär suhde on normaalia aikuisiällä? Oletteko usein tekemisissä, mitä teette isän kanssa? Olemme tekemisissä sähköpostitse/tekstiviestillä n. 10 krt vuodessa. Käy meidän luona n. 2 krt vuodessa, kun lasten synttärit. Käydään isällä kylässä myös sen 2 krt v.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jäin myös isälle kun vanhemmat eros. Isä oli alkoholisti, mutta nyt ollut jo 10 v. ilman alkoholia. Seurusteli aikoinaan minua pari vuotta vanhemman naisen kanssa, kun olin 25 v. Tämä nainen oli tosi mustasukkainen minusta. Ja silloinkin isä otti etäisyyttä minuun. En tiedä, en edes osaa olla luontevasti isän seurassa.
ap
Meillä on tosi läheiset välit edelleen. Toisaalta voinee johtua siitäkin, että isäni oli yksinhuoltaja minulle käytännössä koko elämäni ja olen vasta näin nuori, 24v. Asutaan samassa kaupungissa vierekkäisillä kaduilla(ja muuten ihan sattumalta), joten tästä syystä tulee nähtyä tosi usein, lähes päivittäin. Soitellaan ainakin. Kyläillään toistemme luon ja vietetään aikaa yhdessä, käydään kahvilla, tehdään ruokaa ja jutellaan, vietetään leffailtoja.
Minulla on 2v. poika, jota isäni usein hoitaa ja hänenkin kauttaan on ihan hyvä että olemme paljon tekemisissä. Isä on aina ollut tosi läheinen ja turvallinen ihminen, jonka kanssa on helppo olla. Toki meillä on omat elämämmekin, hänellä naisystävänsä, työnsä ja harrastuksensa. Kuten minullakin perhe, opiskelut, työt ja harrastukset.