Onko tuo Wilman uusi sukunimi ihan keksitty jos ei ollut miehenkään sukunimi?
Kommentit (41)
Kenen vi-tun Wilman? Puhutko jostain naapuristasi vai kenestä? Eikö voi laittaa linkkiä ja käyttää koko nimeä?
Varmaan Murto joka meni naimisiin ja vaihtoi sukunimensä?
Vierailija kirjoitti:
Kenen vi-tun Wilman? Puhutko jostain naapuristasi vai kenestä? Eikö voi laittaa linkkiä ja käyttää koko nimeä?
Monenko Wilman avioitumisesta tänään on uutisoitu?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä puolestasi voisi käyttäytyä ja vaikka kysyä ilman teinien käyttämää suosikkitermiä, että kenestä on kyse? ei ap
Mennään etunimipohjalla kun uusi sukunimi ei ole vielä kenellekään tuttu. -ap
Top Gearin tuottajana oli pitkään Andy Wilman.
Helsingin entinen tuomiorovasti on Marja Heltelä. Sukunimi on suojattu, mutta ei ilmeisesti Wilman ja miehensä lanseeraama, kun Heltelöitä on Suomessa muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenko Wilman avioitumisesta tänään on uutisoitu?
En ole nähnyt yhdenkään.
Jaa Mäkinen. Se on aika yleinen nimi.
Kävitkö tänään Wilman sivuilla? Mitä merkintöjä sieltä löytyi?
Joku harmaatukkainen vanhempi mies näyttää olevan tuore ylkä.
Vierailija kirjoitti:
Top Gearin tuottajana oli pitkään Andy Wilman.
Näin oli! Oli myös Grand Tourissa.
Andy Wilmanin minäkin tiedän, mutta sukunimetöntä tuplaveevilmaa en.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin entinen tuomiorovasti on Marja Heltelä. Sukunimi on suojattu, mutta ei ilmeisesti Wilman ja miehensä lanseeraama, kun Heltelöitä on Suomessa muutama.
Tämä sukunimi ei ole Heltelä vaan Heitelä.
Minä en vaihtaisi Murto-nimeä Heiteläksi. Mutta se on vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä sukunimi ei olisi suojattu.
Eikö aviomies ole Heltelä alunperinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan tää Ukko etunimellä varustettu kaveri? Hän ei ainakaan ole Heltelä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen av-keskustelu, AP näkee otsikon, ryntää tänne ja oksentaa asian josta ei tiedä yhtään mitään, ja ilman linkkiä tottakai.
Kuka tää vilma on, joka menee naimisiiin, mutta arvutuuttaa sukunimeään kuin pikkulapsi: kenes tyttö sinä olet? Luulisi naimisiinmenoiässä olevan päässä jo vähän järkeäkin.
Vai onkohan se Suomen Madonna tai Bejonssee, eli ei käytä sukunimeä, koska ihan kaikki kuiteskii mut tuntee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sukunimi ei ole Heltelä vaan Heitelä.
Minä en vaihtaisi Murto-nimeä Heiteläksi. Mutta se on vain minä.
Iltasanomissa on Wilma Heltelä.
Wilma who?