Purppuraviiva persvaossa! Synnyttämäänkö pian?
Siis mitä hemmettiä? Pyllyvakoon ilmestyy tuollainen purppuraviiva, kun synnytys alkaa käynnistymään?? Ikinä en ole kuullut, mutta sen verran persevaostani tiedän, ettei siellä normaalisti tuollaita väriviivaa ole.
http://www.vau.fi/Synnytys/Synnyttamassa/Purppuraviiva-takamuksessa-kertoo-synnytyksen-kulusta/
Nyt naiset, viimeisillään raskaana olevat; käykää kiltit kurkkaamassa, onko teillä vaossa tuommosta?? Minulla on nyt (oli pakko katsoa...), mutta muita synnytyksen merkkejä ei ole ilmassa.
Kommentit (7)
Hyi kauhia! Miten joku on alkanu tuolla laila puotaan edes tutkia? Eihän sitä ite edes pysty näkemään...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:41"]
Hyi kauhia! Miten joku on alkanu tuolla laila puotaan edes tutkia? Eihän sitä ite edes pysty näkemään...
[/quote]
Voisko olla olemassa sellainen mahdollisuus, että joku toinen osapuoli on sen nähnyt?
Anteeks mutta millä sen saa tutkittua itse? Mulla ainakin sen verran persettä että sinne väliin ei näe. Pitää kai kysyä mieheltä...
Minulla viivan pituus on selkään asti, joten pitäisi olla 10cm auki apuaa, vasta 38 vko. Pitääkö pelästyä jo?
Laskettu aika tuli ja meni, eikä mitään merkkiä synnytyksestä... Pitääpä kurkata kunhan keksin kuinka sen teen :D Jokseenkin kömpelö olo ison mahan kanssa...