Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purppuraviiva persvaossa! Synnyttämäänkö pian?

Vierailija
03.05.2014 |

Siis mitä hemmettiä? Pyllyvakoon ilmestyy tuollainen purppuraviiva, kun synnytys alkaa käynnistymään?? Ikinä en ole kuullut, mutta sen verran persevaostani tiedän, ettei siellä normaalisti tuollaita väriviivaa ole. 

http://www.vau.fi/Synnytys/Synnyttamassa/Purppuraviiva-takamuksessa-kertoo-synnytyksen-kulusta/

Nyt naiset, viimeisillään raskaana olevat; käykää kiltit kurkkaamassa, onko teillä vaossa tuommosta?? Minulla on nyt (oli pakko katsoa...), mutta muita synnytyksen merkkejä ei ole ilmassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika tuli ja meni, eikä mitään merkkiä synnytyksestä... Pitääpä kurkata kunhan keksin kuinka sen teen :D Jokseenkin kömpelö olo ison mahan kanssa...

Vierailija
2/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhia! Miten joku on alkanu tuolla laila puotaan edes tutkia? Eihän sitä ite edes pysty näkemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:41"]

Hyi kauhia! Miten joku on alkanu tuolla laila puotaan edes tutkia? Eihän sitä ite edes pysty näkemään...

[/quote]

Voisko olla olemassa sellainen mahdollisuus, että joku toinen osapuoli on sen nähnyt?

Vierailija
4/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
5/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta millä sen saa tutkittua itse? Mulla ainakin sen verran persettä että sinne väliin ei  näe. Pitää kai kysyä mieheltä...

Vierailija
6/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viivan pituus on selkään asti, joten pitäisi olla 10cm auki apuaa, vasta 38 vko. Pitääkö pelästyä jo?

Vierailija
7/7 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up apuaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän