Saankohan ikinä vakituista suhdetta,kun :(
5 alle 9v lasta ja 27 kumminkin vasta olen. OK,n näkönen mielestäni. 164/52 ja on pyllyä ja tissiäki :)) mutta ei miestä :( exä lähti n. Vuosi Sitte uuden naisen matkaan... Eikä mulla oo ketään ollu sen jälkeen...huomenna olis Eka vapaa yö lapsista n. Vuoteen ja ajattelin lähteä tuulettuun... Kerran yhdelle ukolle sanoin että 5 lasta on niin hävis paikalta heti :(
Kommentit (33)
Mikä tollanen isä on olevinaan, että lähtee jonkun kireemmän matkaan eikä edes tapaa lapsiaan? Reiluin olisi juuri se, että joka toinen viikko lapset isällä.
Jollekin mamulle saattaisi kelvata.
Sano vielä, että ne on kaikki poikia.
20 jatkaa,,.sillä 26vllä kumminki ukko on...vanhin lapsi eri ukolle
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:20"]Sano vielä, että ne on kaikki poikia.
[/quote]. on ne..halusin tyttö vaan ei tullu. :D
No oot kyllä aikamoisen miehen valinnut. Halusitte 5 lasta, mutta nyt mies ei edes tapaa heitä ja lähti heti kun nuorin syntyi? Kuulostaa täysin aivokuolleelta tapaukselta. MIKSI teit hänen kanssaan lapsia?? Keskity nyt heihin ja koita sitä deittailua muutaman vuoden päästä uudestaan.
Muista myös että kun löydät kivan miehen, kysy lastesi mielipidettä hänestä. Usko pois, jos lapset eivät vihaa isäpuoltaan niin asiat ovat paremmin. Sanon tämän koska tiedän että monissa uusperheissä äiti on niin onnellinen ja luulee että lapsetkin ovat mutta lapsilla surua ja ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:59"]
Yhdelle oon tehny. 9v ,7v,5v,3v ja 1v :) halusin lapset ja niin mieskin,oltiin naimisissakin...mutta Se otti ja lähti 23vuotiaan kans :(
[/quote]
Putki katkes, ellet saa äkkiä uutta miestä. Sun pitäis saada uus vauva kun tuo nuorimmainen on kaks, sit ne ois kivasti parilliset luvut 0-2-4-6-8-10.
Sori vaan ap mutta en usko tätä tarinaa.
[/quote]
No, mikset usko. Mä tiedän yhden, jolla on nyt neljä lasta just kahden vuoden ikäeroilla, vielä kaikki alle kouluikäisiä. Aloitti tosin tekemisen vähän myöhemmin kuin ap. Luulen että lisääkin tekee vielä. Iän puolesta voisi pykätä toiset neljä ihan hyvin..
Eiköhän sulle joku kalju, metrohousuinen mies löydy, tietysti unohtamatta miehen suomileijoinakaulakorua ja rasistisuutta. Kuulostat AP itse meinaan sellaiselta, joka näistä tällaisista miehistä tykkää. On kuitenkin aloitettu lapsia tekemään teini-iässä, joten ei ole varmaan mitää kauhean oppinutta miestä tullu valittua? Oot varmaan vähän samantapainen tyyppi kuin se Duudsoneissa ollut Yasmin ja nyt se sun oma Axu on lähtenyt nyt kävelemään, oonko oikeessa?
Olen pahoillani puolestasi, lähes varmaa on, että et kovin helposti löydä suhdetta, kertapanoja mahdollisesti, mutta onhan nekin tyhjää parempi vaihtoehto.
Minä olen ainakin niin ahdasmielinen, että en kyllä ajattelisikaan tutustua viiden lapsen äitiin, ei käy, ei millään.
Mukavaa kesän odotusta sen laumasi kanssa!
Kieltämättä kyllä tuo tieto lopettaisi kiinnostuksen hyvin nopeasti. Neuvoni on, ettet mainitse asiasta mitään.
Unohda vakituinen suhde ja hae deittisivuilta seksiseuraa. Saat varmasti tuolla rungolla seksiseuraa ja voit keskittyä lasten kasvattamiseen. Kaikki ovat tyytyväisiä! Sitten keski-iässä, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa, voitkin hankkia miehen ja reissailla ympäri maailmaa nauttien elämästä. Harmi että oma nuoruutesi loppuvuodet jäivät elämättä...
Minäki tiedän yhden ,jolla 26v 5 lasta mut kahdelle eri miehelle...