Huhuu NUORISO
Täähän on vauvapalsta mut suurin osa on muuta shaibaa. Jotenka miksikäs me 13-16vuotiaat emme voisi oma keskustelua laittaa pystyyn? :) tulkaas juttelemaan mistä tahansa!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:42"]Miten te muut ootte eksyny tänne ja miksi käytte täällä? T. 17v naisen alku, joka lukee hauskojan topien takia ja en muista miten tänne joskus päädyin :D
[/quote]
Oon vaa laittanu jonku haun joskus ja täällä ollu joku mielenkiintonen keskustelu ja sit oon tääl välil pyöriskelly :D -15v tyttö.
On kiva seurata, mitä ihmiset ajattelee. Aika outoa porukkaa täällä. Toivottavasti ei edusta keskivertosuomalaista...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:42"]Miten te muut ootte eksyny tänne ja miksi käytte täällä? T. 17v naisen alku, joka lukee hauskojan topien takia ja en muista miten tänne joskus päädyin :D
[/quote]
Oon vaa laittanu jonku haun joskus ja täällä ollu joku mielenkiintonen keskustelu ja sit oon tääl välil pyöriskelly :D -15v tyttö.
Minä ainakin eksyin tänne joskus aikaa sitten kun googletin karmeimpia treffikokemuksia ja yksi linkki oli tälle sivulle. Rupesin sitten lukemaan muitakin keskusteluja ja tänne jumahdin.
Tyttö -16v
Mitä te täällä teette, menkää demiin.
Katon Pirates of the Caribbeania ja ah miten ihana Johnny Depp onkaan ;) 17v tyttö
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:48"]Mitä te täällä teette, menkää demiin.
[/quote]
Demi ei toimi yhtä kivasti ainakaan minun puhelimella kun, mitä tää sivu ja melko saman tasosta juttua täälläkin on kun siellä :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:48"]Mitä te täällä teette, menkää demiin.
[/quote]
Demi ei toimi yhtä kivasti ainakaan minun puhelimella kun, mitä tää sivu ja melko saman tasosta juttua täälläkin on kun siellä :D
[/quote]
Jep, Demi on puhelimella ihan suoraan anaalista.
[/quote]
Haha mulla ihan sama! :D täällä on niin huvittavia juttuja ni käyn nauramas niille :D
- toinen 17v tyttö
onks 18v liian vanha tähän keskusteluu? mut siis joo, itekki käyn täällä, koska nää jutut on niin hauskoja :D
Kuinkahan moni näistä on oikeasti väittämänsä ikäinen...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:56"]onks 18v liian vanha tähän keskusteluu? mut siis joo, itekki käyn täällä, koska nää jutut on niin hauskoja :D
[/quote]
No ei ainakaan mun mielestä, enemmänhän täällä kai käy perheellisiä ja olettaisin et he on jptain 25v eteenpäin suurin osa :D
Täällä yks 19v joka tuntee olonsa tyhmäksi kun ei ole lapsia vielä ja silti pyörii täällä.. :D
Täällä on kyllä hyviä keskusteluja kaikesta ja myös vinkkejä tulevaan :)
Ihanan helppoa keskustella anonyymisti vaikeistakin asioista.
Koska olen juuri täyttänyt 18 mutta olen ollut mamma jo jonkin aikaa ;)
No iltaa :) mitäs teette? -14v tyttö.