Oletko nyt ajokunnossa? Entä onko samassa taloudessa alaikäisiä lapsia?
?
Kommentit (41)
Ei ole ajokorttia, eikä autoakaan, kännissäkään en ole. Lähin taksitolppa on 200 metrin päässä. Ei ole lapsia.
Lasillinen viiniä ja yksi siideri, en kyllä rattiin lähtisi. Kotona myös 14- ja 12-v lapset. En kylläkään aio enää kuskata heitä tänään mihinkään, huomenna jatkuu harrastusrumba.
En todellakaan ole ajokunnossa! Jalassa mojova kipsi, eikä sille saa edes painoa laittaa. Ajokuntoinen mies vei juuri muksut yläkertaan nukkumaan.
Selvinpäin toki olen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:00"]Oho, mites av:n mammat nyt näin selvänä ovat?
[/quote]
Koska vappuna taisi tulla otettua jonkin verran... Nyt ei edes tunnu siltä että olisi perjantai.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:04"]Olen ja olen, tosin ei ole autoa eikä tähän talouteen tulekaan!
[/quote]
Olen ja on siis :D
Olen ajokunnossa, mutta en alaikäisten vaan juuri 18v täyttäneen teinin takia. Nyt tuo teini on kotona, mutta monena viikon loppuna (ei suostu känny kirjoittamaan yhteen) ollut kylillä ja päivystän valmiina hakemaan, jos tarvetta tulee. Nyt kun voisin ottaa lasillisen, olen dieetillä.
En ajokunnossa, vaikken hiprakassakaan (viiniä päivällisellä). Lapsi on mutta ei autoa millä ajelisikaan.
En. On.
kaksi lasia valkoviiniä viimeisen puolentoista tunnin aikana ja kolmannen nautin vielä.
mies ajokunnossa, joi yhden pienen drinkin puoli tuntia sitten. Iso mies, yksi drinkki ei vie ajokunnottomaksi. Lapset nukkuneet rauhallisesti jo sen puolitoista tuntia.
En ole. Pari siideriä mennyt illan aikana lapsen mentyä nukkumaan eli 3 tunnissa. Toisaalta ei ole autoakaan, jota ajaa.