Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa porukasta elelee ihan normaalisti?

Vierailija
12.12.2020 |

En yhtään ihmettele, että tartuntoja tulee, kun osa ihmisistä on täysin vastuuttomia. Saman päivän aikana voidaan helposti olla vaikka kaksissa juhlissa ja seuraavana päivänä kauppakeskukseen shoppailemaan, kahvittelemaan ja ravintolaan syömään..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellsien normaali elämän harjoitus pitää henkisen vireyden ja sitä kautti immuniteetinkin paremmassa terässä näin synkän vuotenajan keskessä. Yksinpelkäys ja toimettomuus voi saada ihmsien uskomaan että tuo rokote olisi ainoa pelastus ja turvaisi terveyden säilymisen

Vierailija
42/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämäni on jo ennen koronaa ollut sellaista ettei muutoksia tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superman kirjoitti:

Täysin normaalisti minäkin elän. En käytä maskia, koska siitä ei ole mitään hyötyä! Baarissa tulee käytyä vähemmän, koska ne menee hallituksen takia aikaisemmin kiinni!

No stana katos että edes joku toimenpide puree näihin tolloihin

Vierailija
44/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei elelisi? Korona on suuri huijaus. Ei kukaan influenssankaan takia itseään kotiinsa eristä. Poislukien jotkin immuunivaje-henkilöt.

Koronahuijaus- hullu

No onhan se silleen huijaus että on saatu ihmiset neuroottisesti välttelemään sairautta joka on lieväoireisempi kuin kausi-influenssa. Senkin saaminen on todella vaikeaa ja koronan vielä vaikeampaa.

Älä huoli kyllä sä tulet saamaan molemmat

Vierailija
45/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just fb-tuttu kehui miten ovat koko syksyn käyneet 6 hengen porukalla ravintolalounailla vähän väliä. Kaikki ovat vielä isoista perheistä, että seuraa kyllä riittää. Ovat vain itsekkäitä. Terveisiä vaan..

Joo, ravintolat kiinni ja konkkaan...

Vierailija
46/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko se Korona on jo ollut? Puoli vuotta ainakin. No kertaakaan en ole käsiä pessyt enkä maskia pitänyt missään. Pari kertaa ilmaista käsidesia muistanut laittaa kun kaupassa käynyt, mutta sekin useimmiten unohtuu. Eli ei kiinnosta hysteria. Terveenä pysyn kuin pukki.

Vierailija
47/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just fb-tuttu kehui miten ovat koko syksyn käyneet 6 hengen porukalla ravintolalounailla vähän väliä. Kaikki ovat vielä isoista perheistä, että seuraa kyllä riittää. Ovat vain itsekkäitä. Terveisiä vaan..

Voin kertoa sulle uutisen. Niin tekee kaikki työssäkäyvät.

Vierailija
48/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai voisi ajatella, että kaikki muutkin sairaudet ovat huijausta niiden näkökulmasta, joilla sitä ei ole ollut.

Vierailija
49/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin? Työpaikalla on etätyösuositus ja pikkujoulut peruttu.

Vierailija
50/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sinulle uutisen. Eivät todellakaan tee tänä syksynä ja talvena.

Vierailija
51/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako AP, että ihmiset jotenkin eristäytyisivät elämästä ja kulkisivat vain työpaikan ja kodin väliä?

Ei tämä uusi flunssa ole ainkaan meidän työyhteisössä näkynyt mitenkään. Toki harmitellaan, ettei ulkomaille pääse, mutta muuten kaikki elää ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin.

Vierailija
52/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako AP, että ihmiset jotenkin eristäytyisivät elämästä ja kulkisivat vain työpaikan ja kodin väliä?

Ei tämä uusi flunssa ole ainkaan meidän työyhteisössä näkynyt mitenkään. Toki harmitellaan, ettei ulkomaille pääse, mutta muuten kaikki elää ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin.

Voisikohan sun kaltaisilla olla osuutta siihen, että korona leviää?

Vierailija
53/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elelen ihan kohtalaisen normaalisti koska rajoitukset eivät koske eläämääni. En oikein edes muista mitä niitä on, ei kai juuri mitään mikä tavallista ihmistä niin kovin häiritsisi.

Vain maskisuositus vaikuttaa ja ihan helposti sitä käytänkin. Ja tietty jokavuotinen ulkomaanreissu jää nyt taas väliin jo toisena vuotena peräkkäin mutta sekin on vain viikko elämästä.

Vierailija
54/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekee ne, jotka muutenkin tekee töitä yhdessä.

Vierailija
55/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään rajoittanut elämääni. Miksi pitäisi? En 8le niin hullu kuin hysteerikot.

N23

Vierailija
56/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään rajoittanut elämääni. Miksi pitäisi? En 8le niin hullu kuin hysteerikot.

N23

Niin miksiköhän? Aika bimbolta kuulostat.

Vierailija
57/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä ja hittoon teidän äidit ja isät ei kiinnosta kuoleeko kun mulle ei tullut oireita minä minä minäminäminä.

Vierailija
58/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan sun kaltaisilla olla osuutta siihen, että korona leviää?

Mitä ilmeisemmin ei, koska meillä ei töissä ole todettu yhtään tartuntaa (eikä kenekään lähipiirissä). Testeissä on pari tyyppiä käynyt, koska ovat jonkun flunssan sairastaneet.

Ainut järkevä koronatoimi olisi mielestäni se, että pienimmissäkin oireissa jäädään kotiin ja mennään testiin. Muuten elettäisiin normaalisti. Lopputulos olisi varmasti ihan sama ilman järkyttäviä tappioita eri firmoille.

Vierailija
59/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekee ne, jotka muutenkin tekee töitä yhdessä.

Eivät tee. Harvassa paikassa onnistuu enää.

Ja tuo kertomani porukka ei tee töitä yhdessä.

Vierailija
60/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen olemassa ja olenko kauankin ollut ilman miestä. Vastasin, että edellinen mieheni kesti 4 sekuntia ennen kun laukesi ja viimeisen vuoden olen ollut vankilassa.

Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, ole, etkö olekkaan nainen?"

Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 vuoden päästä (tapoin sen miehen 9 vuotta meni vankilassa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän