Olisitko valmis jättämään miehesi jos Samuli Edelmann ilmestyisi Lindor-paketti kädessä virsiä laulaen ovellesi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)
Meillä ei vain taitaisi olla mitään yhteistä, joten tuskin meistä paria tulisi.
Sehän on raitistunut jo parikymmentä vuotta sitten. Mutta joo, ylipainoinen on ja virret...juu ei, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.
Itse jätin jo varmuuden vuoksi, vaikka Samulia ei ole vielä näkynyt. Mikäköhän aikataulu sillä on, mihin aikaan ehtii tänne Kuopion suunnalle? Laitoin jo saunan päälle ja ajelin toosan, mies tossa vielä jotain ihmettelee että miten niin muka ero, mutta eiköhän se ehdi jaloista pois.
En, ei se Samuli jäisi kumminkaan ikiajoiksi ja en edes tunne hänen oikeaa persoonaan vaan julkisuuskuvan.
Vierailija kirjoitti:
En, ei se Samuli jäisi kumminkaan ikiajoiksi ja en edes tunne hänen oikeaa persoonaan vaan julkisuuskuvan.
No mutta se on Samuli. Ja vielä Lindor-paketin kanssa! Miettisit nyt vielä, että mistä olet jäämässä paitsi. Lasken myös sen hyväksi puoleksi, ettei se jäisi ikiajoiksi nurkkiin pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.
Itse jätin jo varmuuden vuoksi, vaikka Samulia ei ole vielä näkynyt. Mikäköhän aikataulu sillä on, mihin aikaan ehtii tänne Kuopion suunnalle? Laitoin jo saunan päälle ja ajelin toosan, mies tossa vielä jotain ihmettelee että miten niin muka ero, mutta eiköhän se ehdi jaloista pois.
Tää on hyvä😂 Päivän paras👍
Vierailija kirjoitti:
🤮
No ei se nyt noin kauhea ole. Ihan hyväntahtoinen nallekarhu villapaidassaan.
Jotain muuta sais laulaa kyllä kuin virsiä.
Samuli voisi tulla pitämään yksityiskeikan mulle ja miehelle. Me syötäisiin yhdessä ne Lindorit. Hirveän kauaa ei ehkä jaksais kyllä kuunnella, mutta laitettais sitten artisti kiertoon.
Kelpaisi... Näin sinkkuna ollessa
Sen Lindorin rasian voisin ottaa ja syödä sen mieheni kanssa. Edelman voisi tulla kahville, jos lupaisi olla laulamatta niitä virsiä. Kai sillekin pari suklaata riittäs.