Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis jättämään miehesi jos Samuli Edelmann ilmestyisi Lindor-paketti kädessä virsiä laulaen ovellesi?

Vierailija
12.12.2020 |

Aaaah 😍

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Lindorin rasian voisin ottaa ja syödä sen mieheni kanssa. Edelman voisi tulla kahville, jos lupaisi olla laulamatta niitä virsiä. Kai sillekin pari suklaata riittäs.

Vierailija
42/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)

Meillä ei vain taitaisi olla mitään yhteistä, joten tuskin meistä paria tulisi.

Sehän on raitistunut jo parikymmentä vuotta sitten. Mutta joo, ylipainoinen on ja virret...juu ei, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.

Itse jätin jo varmuuden vuoksi, vaikka Samulia ei ole vielä näkynyt. Mikäköhän aikataulu sillä on, mihin aikaan ehtii tänne Kuopion suunnalle? Laitoin jo saunan päälle ja ajelin toosan, mies tossa vielä jotain ihmettelee että miten niin muka ero, mutta eiköhän se ehdi jaloista pois.

Vierailija
44/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei se Samuli jäisi kumminkaan ikiajoiksi ja en edes tunne hänen oikeaa persoonaan vaan julkisuuskuvan.

Vierailija
45/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei se Samuli jäisi kumminkaan ikiajoiksi ja en edes tunne hänen oikeaa persoonaan vaan julkisuuskuvan.

No mutta se on Samuli. Ja vielä Lindor-paketin kanssa! Miettisit nyt vielä, että mistä olet jäämässä paitsi. Lasken myös sen hyväksi puoleksi, ettei se jäisi ikiajoiksi nurkkiin pyörimään.

Vierailija
46/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.

Itse jätin jo varmuuden vuoksi, vaikka Samulia ei ole vielä näkynyt. Mikäköhän aikataulu sillä on, mihin aikaan ehtii tänne Kuopion suunnalle? Laitoin jo saunan päälle ja ajelin toosan, mies tossa vielä jotain ihmettelee että miten niin muka ero, mutta eiköhän se ehdi jaloista pois.

Tää on hyvä😂 Päivän paras👍

Vierailija
47/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
48/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
49/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮

No ei se nyt noin kauhea ole. Ihan hyväntahtoinen nallekarhu villapaidassaan.

Vierailija
50/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta sais laulaa kyllä kuin virsiä.

Vierailija
52/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli voisi tulla pitämään yksityiskeikan mulle ja miehelle. Me syötäisiin yhdessä ne Lindorit. Hirveän kauaa ei ehkä jaksais kyllä kuunnella, mutta laitettais sitten artisti kiertoon.

Vierailija
53/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi... Näin sinkkuna ollessa

Vierailija
54/54 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan