Olisitko valmis jättämään miehesi jos Samuli Edelmann ilmestyisi Lindor-paketti kädessä virsiä laulaen ovellesi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)
Meillä ei vain taitaisi olla mitään yhteistä, joten tuskin meistä paria tulisi.
Mitä Samuli on tehnyt muumeissa?
Lindorit ei oikein iske. Virsiä voitaisiin hetken laulaa.
Todennäköisimmin mieheni jättäisi minut jos Samppa ilmestyisi oven taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole naisia jos ette himoa Lindor-pallosuklaata.
Sori, mutta en tykkää suklaasta, siksi en kyseistä merkkiä tunnistanutkaan. Ja olen kyllä nainen, 50+
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)
Eikös Samuli ole ollut raitis jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en tykkää suklaasta, siksi en kyseistä merkkiä tunnistanutkaan. Ja olen kyllä nainen, 50+
Et ole oikea nainen, jos et suklaasta tykkää! Lopeta mies naisena esiintyminen!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos zedu laulaisi?
Studion pojat ja autotune-nappulat mukanaanko? Määkisi, honottaisi? Älä pilaa hyvää ketjua.
En todellakaan olisi valmis jättämään hoikkaa miestäni.
Hän on rakas aviomieheni, enkä halua, eikä ole tarvettakaan vaihtaa häntä.
Onnellinen, myönteinen elinkautinen alkoi reilut 19v. sitten.
En jättäisi. Saattaisin kutsua kylään, jos tilanne olisi sopiva. Itsekin musiikkia (myös virsiä) harrastavana meillä voisi kehkeytyä mielenkiintoisia keskusteluja. Voisimme laulaa luikasta jotain yhdessäkin, jos miehelläni ei sattuisi olemaan etäpalaveri käynnissä.
Ihmisillä on kummallisia ihastumisia julkkiksiin. Tästäkään tyypistä ette näköjään tiedä oikeasti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikea nainen, jos et suklaasta tykkää! Lopeta mies naisena esiintyminen!
Voithan tulla miesystävältäni kysymään olenko nainen. Ja tuo lakupussi mukana, niistä kyllä tykkään.
En. Virret ei iske ja Samuli on vähän turhan vanha mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Samuli on tehnyt muumeissa?
Niisku :)
n. 10 min. kohdalla
Jostain syystä aloin nauraa mielikuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos zedu laulaisi?
Voisin mä zedunkin kanssa virsiä laulaa heijastimet tuulessa heiluen.
Ei ole miestä enkä ole varma mikä on Lindor, mutta virsiä voisin kuunnella. :) Eli tervetuloa, tosin sinkkuna pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä aloin nauraa mielikuvalle.
Mussuttaa siellä oven takana itse sitä suklaata. Sori, ääni vähän kiinni...
En mutta ehkä ottaisin suklaan ja kiittäisin esityksestä ja suklaasta ja toivottaisin hyvää joulua!
Hei, tuo olikin hyvä! Unohdin edellisessä viestissä kutsua tyttären mukaan kahvipöytään. Hän ilahtuisi varmasti. 3