Olisitko valmis jättämään miehesi jos Samuli Edelmann ilmestyisi Lindor-paketti kädessä virsiä laulaen ovellesi?
Kommentit (54)
Vain jos hän laulaisi Ihana valo.
Se on NIIIIIIN EHAANA 😍😻💋
En. Mikä on Lindor? Kutsuisin sisään kahville, mieheni mukana, ja keskustelisimme hänen aloistaan tai siitä, mistä hän haluaisi keskustella.
En jättäisi, mutta ottaisin suklaat ja kehottaisin menemään lausumaan virsiä kirkon pihalle.
Kyllä! Välittömästi. En tiedä mitä tuo Lindor on, mutta ei tarvitse tuoda sitäkään, eikä veisata.
En ennen nakutreffit-tyyppistä tutustumista. Omaa miestäni on siinä mielessä vaikea ylittää.
Olisin valmis vaikka ei ilmestyisikään.
Voisin kuunnella sen laukua parvekkeelta, ryypätäkin yhdessä. Sori, olen heteromies, eikä ole ketään jätettävää ukkelia luonnollisesti.
Jos laulaisi Levottomien tunnaria, niin heti!
En, sillä mieheni on musta ja ”Once you go black...”
Jos ne Horttokaalot tulee kimppaan.
Soittaisin naapurille ja kertoisin, että se teidän mullikka on taas lähtenyt kylille mylvimään, tulkaa hakemaan.
Ette ole naisia jos ette himoa Lindor-pallosuklaata.
Edelman muuttui oksettavaksi minun silmissäni, kun erosi.
Huutaisin tytölle että ”Sulle on yllätysvieras”.
Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)
Meillä ei vain taitaisi olla mitään yhteistä, joten tuskin meistä paria tulisi.
Kuka niitä Edelmannin virsilevyjä sitten osti platinan verran??? Ei miehet ainakaan.
"...vuokraseslonkissa ulvoin kaipuuta-ain..."
Ja minä kun luulin, että kyseessä on uusi kortsumerkki.
Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.