Olisitko valmis jättämään miehesi jos Samuli Edelmann ilmestyisi Lindor-paketti kädessä virsiä laulaen ovellesi?
Aaaah 😍
Kommentit (54)
En. Mikä on Lindor? Kutsuisin sisään kahville, mieheni mukana, ja keskustelisimme hänen aloistaan tai siitä, mistä hän haluaisi keskustella.
En jättäisi, mutta ottaisin suklaat ja kehottaisin menemään lausumaan virsiä kirkon pihalle.
Kyllä! Välittömästi. En tiedä mitä tuo Lindor on, mutta ei tarvitse tuoda sitäkään, eikä veisata.
En ennen nakutreffit-tyyppistä tutustumista. Omaa miestäni on siinä mielessä vaikea ylittää.
Voisin kuunnella sen laukua parvekkeelta, ryypätäkin yhdessä. Sori, olen heteromies, eikä ole ketään jätettävää ukkelia luonnollisesti.
Soittaisin naapurille ja kertoisin, että se teidän mullikka on taas lähtenyt kylille mylvimään, tulkaa hakemaan.
Minulla ei ole miestä. Jos Samuli alkaisi urheilla ja raitistuisi, niin voisin ateistina harkita sietäväni pari virttäkin. Katsoin muumeja vain ja ainoastaan Samulin äänen takia, olen aina rakastanut hänen ääntään :)
Meillä ei vain taitaisi olla mitään yhteistä, joten tuskin meistä paria tulisi.
Kuka niitä Edelmannin virsilevyjä sitten osti platinan verran??? Ei miehet ainakaan.
Jo siinä vaiheessa kun näkisin hänet ovisilmästä.