Tummaihoinen nainen
Kelpaako sinulle parisuhteeseen vaaleaihoinen mies? Jos ei, niin kerro tänne perustelusi.
Kommentit (30)
Tottakai kelpaa. Kunhan ei ole rasisti.
Usein iso pylly ja seksi takaapäin kiihottavaa. Kelpaa ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Rasisti tuskin pariutuisi tummaihoisen kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Käykö basisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta tuhota 100000 vuotta evoluutiota paneskelemalla vieraita rotuja?
Miten joku voi ymmärtää evoluution noin väärin? Tosin jos ajatukset on rotu-opeissa, niin kai muutoinkaan päätä pakota.
Mulla on ollut sellainen käsitys ettei mustat naiset tykkää valkoisista miehistä. Amsterdamissa kerran musta nainen huusi ''i like you'' mutta oli maksullinen nainen ja huusi ikkunasta punaisten lyhtyjen alueelta eli yritti saada asiakkaaksi. Olisin valmis kokeilemaan ei maksullista naista. En siis ollut siellä punaisten lyhtyjen alueella ostamassa seksiä vaan tsekkaamassa meininkiä ja kahviloita etc. On vastoin mun moraalia.
Kelpaa, jos on espoon leppävaarassa bussia ajava rapamaha.
Ei kelpaa valkoinen mies , koska olen rasisti. Liityin persuihin
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastan häntä ja hän mua miksei? Ja lapsestamme tulee söpö. Mutta kultuuri-kieli-uskontonerot voivat olla suuria ongelmia
t. Afrikalainen nainen
Ei todellakaan tule söpö, vaan juureton ja geneettisesti niin kaukana molemmista vanhemmistaan, etteivät he kelpaisi esim. luovuttajiksi lapsen hädän hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastan häntä ja hän mua miksei? Ja lapsestamme tulee söpö. Mutta kultuuri-kieli-uskontonerot voivat olla suuria ongelmia
t. Afrikalainen nainen
niin lapsihan saa isänsä uskon
Vierailija kirjoitti:
t. Afrikalainen nainen
Olisitko valmis kääntymään kristityksi miehen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasisti tuskin pariutuisi tummaihoisen kanssa,
Paitsi jos on itsekin tummaihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Afrikalainen nainen
tämän takia pitää suomen uskonnon opetusta parantaa! tai edes opettaa kykyä etsiä tietoa netistä: mitä uskontoja afrikassa ja suomessa on.
Minulla oli 'african american' tyttöystävä, ollaan hyviä ystäviä edelleen. Suhde kariutui etäisyyteen ja ettei siinä tilanteessa pystynyt järjestämään muuttoa samaan maahan. Oli oikein kaunis siro nainen ja todella älykäs, ei mikään stereotyyppi.
Miksi afrikkalaisilla ja latinoilla on niin helevetin isot perseet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Afrikalainen nainen
tämän takia pitää suomen uskonnon opetusta parantaa! tai edes opettaa kykyä etsiä tietoa netistä: mitä uskontoja afrikassa ja suomessa on.
Kristinusko, islami ja voodoo.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö oukkeeeei. Tykkäät siis valkoisia isopyllyisiä miehiä lykkiä takaapäin jollain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Afrikalainen nainen
Kristinusko, islami ja voodoo.
kristinusko, islam, juutalaisuus, Bahai, hindulaisuus, buddhalaisuus, rastafarismi, shikhiläisyys ja monia muita.
vielä aikuisenakin pääsee kertaamaan peruskoulun oppeja esim. 10 luokkaa. suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö oukkeeeei. Tykkäät siis valkoisia isopyllyisiä miehiä lykkiä takaapäin jollain.
Taitaa olla pervoja kaikki tummat naiset,m pysympä erossa.
t. Afrikalainen nainen