Tummaihoinen nainen
Kelpaako sinulle parisuhteeseen vaaleaihoinen mies? Jos ei, niin kerro tänne perustelusi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta tuhota 100000 vuotta evoluutiota paneskelemalla vieraita rotuja?
Miten joku voi ymmärtää evoluution noin väärin? Tosin jos ajatukset on rotu-opeissa, niin kai muutoinkaan päätä pakota.
No itse asiassa evoluutio on rodut luonut
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sellainen käsitys ettei mustat naiset tykkää valkoisista miehistä. Amsterdamissa kerran musta nainen huusi ''i like you'' mutta oli maksullinen nainen ja huusi ikkunasta punaisten lyhtyjen alueelta eli yritti saada asiakkaaksi. Olisin valmis kokeilemaan ei maksullista naista. En siis ollut siellä punaisten lyhtyjen alueella ostamassa seksiä vaan tsekkaamassa meininkiä ja kahviloita etc. On vastoin mun moraalia.
Mikään ei ole yhtä helppoa tässä elämässä kuin naisen saaminen Afrikasta valkoisena miehenä. Laittakaapa huviksenne joskus tinder tulille: ihan tavallinen perusmies saa satoja tykkäyksiö stereotyyppisiltä 5/5 ghettoperseiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastan häntä ja hän mua miksei? Ja lapsestamme tulee söpö. Mutta kultuuri-kieli-uskontonerot voivat olla suuria ongelmia
t. Afrikalainen nainen
Ei todellakaan tule söpö, vaan juureton ja geneettisesti niin kaukana molemmista vanhemmistaan, etteivät he kelpaisi esim. luovuttajiksi lapsen hädän hetkellä.
Tuoppi on joko puoliksi tyhjä tai täysi. Kaikesta voi tehdä ongelman jos niin haluaa.
Kelpaa, tämän hetkinen seurustelukumppanini on skandinaavi, vaaleaihoinen mies.
Paljon ollaan keskusteltu asioista, jotta pääsemme samalle sivulle ja osataan kunnioittaa toisiamme ja näkemyksiämme jotka väistämättä eroaa toisistaan, mutta meillä on myös paljon yhteistä esim. Sama ammatti, joka pitää mielenkiintoa yllä enemmänkin kuin pinnallinen mieltymys johonkin ihonväriin tai kehonmuotoihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Usein iso pylly ja seksi takaapäin kiihottavaa. Kelpaa ehdottomasti.
Vaaleaihoinen isopyllinen mies ja seksi takaa. Nainenko lykkii, päätäkö itse välineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta tuhota 100000 vuotta evoluutiota paneskelemalla vieraita rotuja?
Miten joku voi ymmärtää evoluution noin väärin? Tosin jos ajatukset on rotu-opeissa, niin kai muutoinkaan päätä pakota.
No itse asiassa evoluutio on rodut luonut
höpöhöpö
en voi lähettää suoraa linkkiä koska menee sensuuriin mutta löytyy mtv sivuilta asiallinen juttu:
https://www.mtvuutiset.fi/haku?query=Tutkija:%20Luonnontieteitä%20on%20väärinkäytetty
Rotujahan ei tule sekoittaa missään nimessä.
Mustat naiset on huonoja sängyssä, ainakin suurin osa.Kärsimättömiä.Jopa maksulliset ei osaa asiaansa.Kiire hoitaa äkkiä pois.Ei pidä paikkaansa heidän seksuaalisuus.Latinot parhaita.
Koska miehillä on niin isot?