Lue keskustelun säännöt.
Kalan valmistuksesta mikrossa??
02.05.2014 |
Onko ok? Pakasteessa oli iso pakasteseiti pala. Pakkauksessa luki että valmistus uunissa/mikrossa. Heitin mikroon ja nyt mietin, että onko se ok valmistaa kalaa mikrossa... Miten tiedän, että se on kypsää ? ? APUJA!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulin, että mikrossa voi vain lämmittää, ei kypsentää. Olenko väärässä? T. Ihminen, joka ei ole koskaan omistanut mikroa.