Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalan valmistuksesta mikrossa??

Vierailija
02.05.2014 |

Onko ok? Pakasteessa oli iso pakasteseiti pala. Pakkauksessa luki että valmistus uunissa/mikrossa. Heitin mikroon ja nyt mietin, että onko se ok valmistaa kalaa mikrossa... Miten tiedän, että se on kypsää ? ? APUJA!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että mikrossa voi vain lämmittää, ei kypsentää. Olenko väärässä? T. Ihminen, joka ei ole koskaan omistanut mikroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi