Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin juuri Instagramiin. Onko siellä tarkoituksena seurata vain ns. kavereita?

Vierailija
12.12.2020 |

Vai onko ihan normaalia alkaa seurailemaan jotain kaverien kavereita joita nähnyt ehkä kerran tai kaksi jossain juhlissa joskus kaukana menneisyydessä?

Se varmaan ainakin on epänormaalia alkaa seurata täysin tuntemattomia ihmisiä ja tykkäillä/kommentoida kuvia? Valistakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet siellä seurailee ihan tuntemattomiakin ja tykkää/kommentoi jos ne postaa kuvia aiheista joista itse tykkää

Vierailija
2/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on se oman pienen firman tiedotuskanavana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit seurata ihan ketä ikinä haluat ja nimen omaan niitä tuntemattomia. Ideana on seurata tilejä, jotka jollain lailla inspiroi just sua. Kannattaa myös huomioida, että insta on PALJON, PALJON muuta kuin itsensä esittelyä tai itseään esittelevien seuraamispaikka. Hakusanoilla löydät tilejä vaikka kaktuksista!

Vierailija
4/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on siellä julkinen tili, se yleensä tarkoittaa sitä, että ovat avoimia tuntemattomillekin seuraajille.

Vierailija
5/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan lähes pelkästään julkkiksia instassa (amerikkalaisia näyttelijöitä lähinnä), face on mulle se kanava missä sitten olen yhteydessä läheisiini.

Vierailija
6/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää nyt joku nykyajan IRC-galleria?

Vierailija
7/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa kavereita instassa koska näen samat kuvat kakuista, juoksulenkeistä ja kömpelöistä viinilasi+kirja+takkatuli -asetelmista facebookissa. Instassa seuraan tilejä jotka postaavat visuaalisesti miellyttäviä kuvia minua kiinnostavista aiheista.

Vierailija
8/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikkia lisäämään seurattaviinsa lyhythäntäkenguruita (engl. quokka).

Vierailija
9/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhuuksien turhuutta kaikki instat ja facet yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi