Lauantai! N50 istuu kotona ja kuuntee Judas Priestiä. Vertaistukea?
Korkeasti koulutettu ja oma yritys joka tauolla talvella/ koronan takia. Tinttaan viiniä ja kuuntelen Judas Priestiä, Uriah Heepiä ja Deep Purplea. Olenko ainoa...?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vielä W.A.S.P ja Ozzyn Shot in the dark
Jes kyllä!
Love you.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minä teen makkaraperunoita ja tiskaan.
M48
miehet kokkaa ja tiskaa ja naiset ryyppää sohvalla kuuntelemassa rokkia. Ja näistä vain nainen kaipaa vertaistukea.
Hyvää musiikkia kuuntelette.
Poski on paskaa ja Ela.
Täällä myös, tosin kuuntelen lasten kikatusta. Heillä on kivaa, minä olen yksin. N40.
Tiedoksi. Yläpeukutin teitä kaikkia ihania. En arvannut että meitä on näin monta, ihanat! skål teille!!!
AP
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös, tosin kuuntelen lasten kikatusta. Heillä on kivaa, minä olen yksin. N40.
ethän sinä yksin ole, kun sinulla on lapsia
Hain grilliltä makkaraperunat ja vedin kylän jonnejen perässä linttaa mersulla😂😂😂.
Välillä vähän leikittää, nyt kaljaa ja sauna lämpenemässä, vain elämää on tullut kuunneltua ja negritaa olisi pullollinen
Ei näistä mainituista yhtyeistä mikään ole mun mieleeni. N 56. Nirvanaa kùuntelisin jos dokaisin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen makkaraperunoita ja tiskaan.
M48
Ooh!
Vierailija kirjoitti:
Muodokkaat 45-50v blondit ovat heikkouteni
T. 28m
Mene poitsu onanoimaan muualle!
ap
Mun anopintekele on vielä hullumpi. Taitaa olla sua vähän vanhempi mut vetää jotain s...n ultrajuoksumatkoja metsässä ja kivikoissa ja tunkkaa menemään Megadethia ja muita vastaavia. No, sekopäitä riittää tällä planeetalla.
Kaikki parhaat täällä mainittu <3
Muuten, mua alkaa aina itkettää Whitesnaken Still of the Night'n se soittokohta. Tiedättekö, se äärettömän surumielinen soittopätkä puolivälissä sitä kappaletta? Se on ihan mahtava!
N46
Vauvapalstan eka keskustelijasukupolvi alkaa näköjään vanheta käsiin.
Skål sullekkin ap. Jatketaan me ladyt viininjuontia ja kunnon musiikin kuuntelua N50.
Olisiko mitään piluhommia tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Mun anopintekele on vielä hullumpi. Taitaa olla sua vähän vanhempi mut vetää jotain s...n ultrajuoksumatkoja metsässä ja kivikoissa ja tunkkaa menemään Megadethia ja muita vastaavia. No, sekopäitä riittää tällä planeetalla.
Mitäs appiukko sitten tekee? Saako arvata? Istuu sohvalla, kittaa kaljaa, kasvattaa keskivartaloaan ja kuuntelee Kari Tapiota?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat täällä mainittu <3
Muuten, mua alkaa aina itkettää Whitesnaken Still of the Night'n se soittokohta. Tiedättekö, se äärettömän surumielinen soittopätkä puolivälissä sitä kappaletta? Se on ihan mahtava!
N46
Itselläni Whitesnake - Deeper the love biisin kitarasoolo on, kuin biisinsä nimensä.
Ainaskin oma mieleni menee taivaisiin soolon kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan eka keskustelijasukupolvi alkaa näköjään vanheta käsiin.
Vanhetaan tässä "käsiin" joka pahinen vaikka ei oltaisi missään keskustelupalstoilla.
Nyt jo naureskellaan irc-gallerialle ja parin kymmenen vuoden päästä nauretaan tälle palstalle. Ja rikkinäisille housuille.
Niin se vaan menee. Tietää se, joka kauan elää.
Kuuntelen Lynottia ja kulauttelen valkovenäläisiä.
- n65v -