Lauantai! N50 istuu kotona ja kuuntee Judas Priestiä. Vertaistukea?
Korkeasti koulutettu ja oma yritys joka tauolla talvella/ koronan takia. Tinttaan viiniä ja kuuntelen Judas Priestiä, Uriah Heepiä ja Deep Purplea. Olenko ainoa...?
Kommentit (68)
Täällä soi Maiden ja Megadeth, tosin 13-vuotiaan pojan luukuttamana. Mutta en pane pahakseni.
N47
N41 kuunteli vinkistäsi. Oli ihan hyvää musiikkia. Tuli nuoruusvuosien juhannusfestarit mieleen.
Mää juon vain kahvia ja kuuntelen Chuck Berryä. Välillä joraan, kupeitteni hedelmät häpeävät, vaikka täällä ei ole muita. N43
Mihin siinä vertaistukea tarvitsee? Itse kuuntelen lasten laulua kielellä jota en edes osaa.
Hae juotavaa, kunnon pohjat ja suuntaa lähikuppilaan. Sieltä jonku miehen mukaan jatkoille.
Ois kivaa.
Harmi kun lapsia kolme, 5v 8v ja 9v sekä aviomies, niin joudun mätänemään kotona lauantai-iltana.
N35
Siinä sinulle eläkkeellä olemisen makua.
Eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Et oo ainut í ½í¸
Aim joor tuurboolavör telll mii theres nou ator..
mahtavaa!! N.58 v
Vierailija kirjoitti:
Ihana olet! Tuohon vielä Rainbow!
N48
Hei veit mun kommentin. Catch the Rainbow. <3
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana olet! Tuohon vielä Rainbow!
N48Entäs Whitesnake?
Sinällään minua huvittaa että jos on tietyn ikäinen ei muka voisi kuunnella sekä uudempaa että vanhempaa rock- ja popmusiikkia 1950-luvulta 2020-luvulle.
pour some sugar on me!
Totta, unohtui Whitesnake. Ja Def Leppardi!
Muodokkaat 45-50v blondit ovat heikkouteni
T. 28m
Mä luen kirjaa ja korkkasin myös punaviinin. Kirja kohta luettu loppuun, ajattelin sitten kuunnella Raskasta Joulua youtubesta.
N52
Miksi kysyt. M 50+ sex pistols rammstein kadotetut. Motorhead. Shimmy shimmy ya jossa maailman paras video ja piano kahdella nuotilla. Odb dirty B vaihtoi hiippakuntaa mutta musa elää. Wu tang.
Bach vivaldi beethoven.
Nykyiset kakarat huokailee mikkiin ja kampaa geelillä päätään. Nix. Henki karannut.
Olen nähnyt Judas Priestin ja Uriah Heepin livenä. Olen 27v, joten ei ainoastaan 50 vuotiaiden musaa.
Ehkä vielä W.A.S.P ja Ozzyn Shot in the dark
Myös Whitesnake ja Def Leppardin olen nähnyt livenä. KISSinkin olen kanssa nähnyt ja jonka voisi nostaa kanssa tähän ketjuun.🤟👅
M27
Parempaa musiikkia teidän aikana on tullut, kuin nykypäivänä.
m48 ja metalli ryminän keskellä alko frankie goes to hollywood - power of love niin suorastaan liikutuin
Mä syön pizzaa, kuin Jaffaa ja kuuntelen Curea, Nick Cavea ja Poguesia. Välillä siivoan ja kuuntelen äänikirjoja
N49 (valtion virkamies)
Ap tässä.
Kiitos.
En arvannut että sukulaissieluja on tällä palstalla näin paljon. Joltain pikku osin tämä lisää uskoani elämään. Jotain olennaista on tajunneet kaikki jotka ymmärtävät tämän genren musiikin.
Skål kaikille teille ja kiitos :-)
Sulle löytyy tuolta meidän musiikkihuoneesta etämies 50 v., joka lukee Judas Priestiä juuri nyt ja kuuntelee ihan mitä vaan klassisesta raskaaseen rokkiin.
Totta, unohtui Whitesnake. Ja Def Leppardi!