Kuinka paljon sinulla menee kk rahaa tupakkaan ja alkoholiin?
Kommentit (62)
Aiemmin ~450 euroa, nykyään -5 euroa.
Tupakkaan 0, alkoholiin silloin tällöin 3e eli juon yhden lonkeron tai siiderin.
Veikkaisin että vuodessa n 100-150-200€ alkoholiin, lähinnä mökkireissuilla, syntymäpäivillä ja asiakkaiden kanssa aterioilla muutama viinilasi..
n. 80e tupakkaan kuussa, alkoholiin 0e
Just nyt n. 3 euroa kuussa/raskaana.
Yleensä n. 60 e alkoholiin (kotona ja ravintolassa), 0-5 e tupakkaan
Siis eikö Helsingin rafloissa jo yks tuoppi maksa jotain 8 euroa.
Röökiä menee noin aski kuussa, eli 5 e. Alkoholiin meneekin sitten paljon, kun tykkään juoda sekä kotona että ravintoloissa samppanjaa, erikoisoluita, notkua drinkkibaareissa jne. Ehkä noin 600 euroa kuussa?
Tupakkaan n.80e ja alkoholiin 150-200e. Aika paljon. Mutta olen vielä opiskelija.
kyllä sitä varmaan joku tonni menee ku nytkin tässä neljättä päivää juo
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:22"]
kyllä sitä varmaan joku tonni menee ku nytkin tässä neljättä päivää juo
[/quote]
Minulla leviäisi pää neljän päivän ryyppäämisellä.
Holiin ehkä keskimäärin 20€ kuussa. Alkossa en käy, vaan tilaan muutaman kk välein olutta ulkomailta. Tupakkaan ei mitään, hyi hyi.
Tupakkaan noin satanen, alkoholiin ei senttiäkään.
Nyt ei yhtään, olen raskaana.
Normaalisti tupakkaan pari euroa (poltan yhden savukkeen viikossa nautiskellen) ja alkoholiin muutama kymppi eli lasi viiniä tai shampanjaa silloin tällöin, ehkä kaksi lasia viikossa.
En polta, pari pulloa kyykkyviiniä eli ~15e.
Minusta tupakanpoltto on paljon huonompi esimerkki lapsille kuin kohtuullinen alkoholinkäyttö, minun silmissä tupakkaäiti tai -isä vastaa vanhempaa, joka ryömii joka viikonloppu umpihumalassa lasten edessä. Olen polttanut satunnaisesti nuorena itsekin, mutta en tekisi sitä lasten nähden kuin ase ohimolla eikä ole muutenkaan tarvetta enää polttaa. Alkoholiin menee 0-30 euroa kuussa.