Teen kohta pitsaa, tekisi mieli jotain uutta. Kerro lempitäytteesi!
Kommentit (34)
Best salami, paprika, feta ja jalopeno.
Toinen hyväksi todettu valkosipulilla maustetussa liemessä olevat tonnikalat, jauheliha, ananas ja punasipuli.
Vaikka ikinä en jauhelihaa valitse jos TILAAN pizzan tai menen pizzeriaan. Mutta itsetehdyssä pizzassa toimii hyvin.
Mä olen innostunut pelkästä juustotäytteestä. Eli erilaisia juustoja oman maun mukaan.
Meetwursti tai salami on parhaita pitsantäytteitä kun se on mukavan suolainen ja rasvainen eine. Makua.
Kokeilepa meksikolaista pizzaa, eli kaksikerroksista kahden tortillakuoren päälle kasattua pizzaa:
Aurinkokuivattu tomaatti, Salaattijuusto, punasipuli
Katkarapu, tuore tomaatti, kylmäsavulohi
Crudo, valmiin pizzan päälle siis ilmakuivattua kinkkua ja mozzarellaa.
Savulohta.
Just laitoin uuniin kalkkuna- tuore herkkusieni-paprikapizzan.
Aika sama syön pitsasta vain reunat, ne saisivat olla hieman tummuneet ja kovat...
Artisokka on todella hyvää, varsinkin se mikä on lasipurkissa varmaan öljyssä. Mozzarella, tomaatti ja oliivi (jos tykkää) on hyviä kavereita. Ja varmaan mikä vaan liha, jos haluaa laittaa.
Mascarpone juustoa alle, tomaattikastike ja mozzarellajuustoraaste päälle, uunista ottamisen jälkeen heti parman kinkkusiivut ja rucola päälle. Buonissimo.
Niin onko kyseessä SE pizzapohja joka oli pakaste tai miltei "syväjäädytetty" silloin joskus?
Maistui kuitenkin hyvälle:)
Mulla on aina tylsä kinkku, herkkusieni ja paria eri juustoa. Tykkään vain pizzasta näin eniten.
Ananas ja kuulemma kiivi on kanssa hyvä.