Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki muuttuu pikkuhiljaa maksulliseksi

Vierailija
12.12.2020 |

No niin, nyt saatiin debit-kortista maksullinen. Ja lisäksi visa-puolella nostivat juuri korkoja. Onneksi en hankkinut koko korttia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt sitä pankkina

Vierailija
2/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanmalliset debit kortit, joissa ei ole sirua tulevat maksullisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuta pankkia olekaan ja ainoa maksu mikä menee jatkossa on 2,50€ asuntolainan tilinhoitomaksu. Jatkossa ei mene edes 2 euron tilinhoitomaksua luottopuolelta, jos korttia käyttää vain maksuaikakorttina (kuten aina käytän). Sirullinen debit-kortti tai pankkitunnukset ei edelleenkään maksa mitään.

Vierailija
4/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja? Aika huonosti porukka kuunteli, kun sanoin, että muuttavat pankkipuolen maksulliseksi hiljalleen. En nyt ihan niin naiivi ole, että uskoisin jonkin pankin toimivan hyväntekeväisyyslaitoksena. Mutta ei... Pahat kaikki muut pankit, mutta S-pankki tosi hyvä...jep, jep..

Vierailija
5/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siksihän kerroin jo vuosi sitten, etten sen takia siihen suuntaan kallistu ..

Sincc

Ensin lähti asiakasomistaja korot, nyt tämä .. 

En niin tarkkaan ole tulewaisuudessa seurannut, mutta ei niin kannattava pankki enää kuin alussa. Sehän kait alussa tarkoitus onkin. Kerätä asiakkaita ..

Vierailija
6/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla on sellainen ihan vanha S-kortti, joka ei ole pankkikortti ollenkaan. Käsittääkseni. Tuleeko se maksulliseksi? Siis noin 20 v vanha kortti.

Vierailija
7/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole "pikkuhiljaa maksulliseksi muuttamista" jos muuttavat vanhanaikaisen kortin maksulliseksi ja tarjoavat maksuttomasti paremman tilalle.

Toki S-pankki varmasti jossain vaiheessa muuttuu samalla tavalla maksulliseksi kuin muutkin pankit, mutta ei se vielä ole alkanut.

Vierailija
8/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Aika huonosti porukka kuunteli, kun sanoin, että muuttavat pankkipuolen maksulliseksi hiljalleen. En nyt ihan niin naiivi ole, että uskoisin jonkin pankin toimivan hyväntekeväisyyslaitoksena. Mutta ei... Pahat kaikki muut pankit, mutta S-pankki tosi hyvä...jep, jep..

Minun S-kortti ei ole edes ilmainen, vaan sen käytöstä maksetaan. Mites siellä Nordeassa?

Vierailija
9/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, siksihän kerroin jo vuosi sitten, etten sen takia siihen suuntaan kallistu ..

Sincc

Ensin lähti asiakasomistaja korot, nyt tämä .. 

En niin tarkkaan ole tulewaisuudessa seurannut, mutta ei niin kannattava pankki enää kuin alussa. Sehän kait alussa tarkoitus onkin. Kerätä asiakkaita ..

Joo, no ei voi muuta kuin nauraa, kun luoton marginaali nousee S-etukortti visa creditissä 7,95->9,50 % ja  S-pankki visa creditissä 9-12,95 %. Mulle siis yritettiin tyrkyttää viimeksi tuota visa-korttia, ja katoin, että hinnathan nousevat ensi helmikuussa. Mietin, että mikä niiden taustalla on. Bonareita jokaisesta visa-kortista?

Ja en todellakaan ota. Sen verran hyvä soppari nykyisessä pankissa. 

Vierailija
10/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun S-kortti ei ole edes ilmainen, vaan sen käytöstä maksetaan. Mites siellä Nordeassa?

Eikä? Ei edes ilmainen? Luulin, että olisi ollut. Tililläni on varoja sen verran, että ei tarvitse maksaa mitään. Nada. Ja siis Nordea kyseessä.

Vierailija
11/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilit nordeassa, s- pankissa ja osuuspankissa ja kaikista on pankki- luottokorttiyhdistelmät. Maksaa mitä maksaa, ihan sama.

Vierailija
12/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin muutokset: 

Suoramaksun veloitustilin muutokset: 10 €/muutos (ei aiemmin hinnastossa).

Asiakkaan toimeksiannon mukaisesti maksupalveluna suoritettu maksu S-Tililtä: 6 €/maksu (aiemmin 3 €/maksu).

Asiakkaan toimeksiannon mukaisesti maksupalveluna suoritettu toistuva maksu S-Tililtä: 6 €/kerta (aiemmin 3 €/kerta).

Verkkopankista tilattu postitse toimitettava kuitti: 5 €/kpl (aiemmin 3 €/kpl).

Vierailija
13/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilit nordeassa, s- pankissa ja osuuspankissa ja kaikista on pankki- luottokorttiyhdistelmät. Maksaa mitä maksaa, ihan sama.

Ok, saanko kysyä, että miksi ihmeessä? Mulla Nordeassa (ja Nordnetissä, vaikka se nyt ei ihan ole pankki) ja kilpailutan, jos homma ei toimi. Minimoin kulut ja siirrän senkin rahan mieluummin indeksiin tai osakkeisiin.

Vierailija
14/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha S-etukortti, jossa lukee käteinen. Pitääkö minun maksaa jotain?

Vierailija
15/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako S-pankista käydä nostamassa käteistä ilmaiseksi?

Vierailija
16/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-pankki.fi/fi/kampanjat/mika-muuttuu/muutoksia-hinnastoihi…

kurkkaa tuolta.

Vierailija
17/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä? Ei edes ilmainen? Luulin, että olisi ollut. Tililläni on varoja sen verran, että ei tarvitse maksaa mitään. Nada. Ja siis Nordea kyseessä.

Kyseinen kommentoija varmaan tarkoitti että kortti ei ole vain ilmainen (jota se siis on) vaan että sen käyttämisestä maksetaan 0,5% maksutapaetua (S-ryhmän toimipaikoissa maksaessa).

Vierailija
18/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanha S-etukortti, jossa lukee käteinen. Pitääkö minun maksaa jotain?

Suora lainaus:

"Lisälasku koskettaa henkilöitä, joilla on vanhanmallinen S-Etukortti debit-kortti. S-Pankki painottaa, ettei perinteiset bonusta kerryttävät S-Etukortit ilman maksuominaisuutta siis jatkossakaan muutu maksulliseksi."

Vierailija
19/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä....miksi niitä ei voi vaihtaa uudempiin. Mekään ei käytetä niitä kuin bonuksien merkkaamiseen, joskus nostetaan sitten johonkin tarkoitukseen, nyt on viimeaikoina käytetty lähimaksamiseen pienemmissä ostoksissa.

Vierailija
20/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, olemme monesti nostaneet muutaman satkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi