Koska olet rukoillut viimeksi?
Kokeile vaikka illalla ennen nukkumaan menoa. Risti kädet vaikka peiton alla jos et uskalla puolisollesi sitä näyttää. Se helpottaa illan stressin jälkeen ja myös nukahtaminen on helpompaa.
Rukoileminen ei ole pelkkä tapa, nyt joulun lähestyessä, erityisesti tämän joulun lähestyessä, rukoilu ja uskonasioiden miettiminen on todella tärkeää. En viitsi enempää asiasta kirjoittaa, sensuuri iskee kuitenkin. Mutta kokeile, rukoileminen on paitsi tapa, myös keino rentoutua.
Kommentit (19)
Eikö täällä saa mainita mitä tästä joulusta on ennustettu? Paitsi helluntailaiset, myös astrologit kertovat suuresta muutoksesta, joka alkaa maanantaina 14.12 ja huipentuu 25.12, siitä alkaa uuteen vuoteen kestävä etsikkoaika kaikilla maailman ihmisillä ja silloin on turha valehdella. No, näin minulle eräs kortti-ennustaja kertoi lokakuussa. Astrologit puhuvat 4 planeetan suorasta ja kaikesta sellaisesta. Nähdään sitten, mitä se aiheuttaa, vai aiheuttaako mitään.
Tuommoista kutsutaan tuputtamiseksi. Rikkoo yleisiä sääntöjä ja hyviä tapoja. Mitä kristitty noista tietäisi.g
En ole koskaan omaehtoisesti rukoillut.
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat pääseväsi taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat pääseväsi taivaaseen?
Mistä niin päättelit? En ole menossa taivaaseen.
Rukoilla ketä? Metsien Mustaa Vuohta Shub-Niggurathia? Hyvää yötä vaan!
Se suuri tapahtuma on sisällissota USAssa ja se leviää maailmansodaksi. Katsokaapa helluntailaisten ym lahkojen sekä kansallismielisten suosiman kanavan tämänaamuinen lähetys.
Luoja maailmaa varjelkoon...
Tänään, rukoilen joka päivä, en kuulu mihinkään uskontokuntaan.
Älkää pilatko hyvää ketjua huuhaalla. Rukous on keskustelua jumalan kanssa. Se on myös itsetutkiskelua ja tapahtumien läpikäyntiä. Hihhulit pysykää poissa.
Aamulla huusin jeesusta kun väänsin pythonia ulos takapuolestani.
Hän kuuli huutoni ja python lumpsahti pönttöön, tukkien sen täydellisesti.
Rukoilen aamuisin ja iltaisinkin. Se rauhoittaa minua. On ihanaa ajatella ja keskittyä. Saa helpotuksen huolissaan.
Rukoilen että minusta tulisi parempi ihminen joka tuottaa iloa
ja hyvyyttä ympäristöön.
On ihan sama onko jumalaa oikeasti olemassa. Rukoilu on itsetutkiskelua ja oivaa meditaatiota Rauhoittumista. Ja on ihanaa ajatella että joku suojelee minua jos pyrin hyvään ja kuuntelen omatuntoni ääntä. Ja muistan kiittää myös siitä mitä vastoinkäymiset minulle opettavat.
Rukoilen aamuisin ja iltaisinkin. Se rauhoittaa minua. On ihanaa ajatella ja keskittyä. Saa helpotuksen huolissaan.
Rukoilen että minusta tulisi parempi ihminen joka tuottaa iloa
ja hyvyyttä ympäristöön.
On ihan sama onko jumalaa oikeasti olemassa. Rukoilu on itsetutkiskelua ja oivaa meditaatiota Rauhoittumista. Ja on ihanaa ajatella että joku suojelee minua jos pyrin hyvään ja kuuntelen omatuntoni ääntä. Ja muistan kiittää myös siitä mitä vastoinkäymiset minulle opettavat.
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Taisin olla kahdeksanvuotias. Silloin hoksasin, että tämähän ihan pöljää hommaa. Ei ole kukaan kuuntelemassa. Tuli nolo olo.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla huusin jeesusta kun väänsin pythonia ulos takapuolestani.
Hän kuuli huutoni ja python lumpsahti pönttöön, tukkien sen täydellisesti.
Talkkaria on rukoiltava tulevaksi sitten seuraavaksi.
Joskus lapsena, kun uskoin vielä jumalankin olemassaoloon.
Aamulla.