Mies jäänyt viestittelystä kanssani kiinni ja sama meno jatkuu, miksi?
Mitä miehen päässä liikkuu? Itse olen tuo nainen, jolle mies viestittelee. Ollaan kavereita ja välillä käydään kahvilla/syömässä ja tosiaan viestitellään. Olen luullut, että asia on miehen vaimolle ok, mutta ei olekkaan. Minä sain asiasta viestin naiselta ja mieheltä vaimo on kysellyt asiasta.
Luulisi, että tuossa tapauksessa mies lopettaa viestien laittamisen ja tapaamisen, mutta tuntuu, että mies vaan innostuu.. Miksi?
Kommentit (19)
Tosta kuviota kannattaa irrottautua ja nopeesti. Ellet sitten halua olla jatkossa se, jonka selän takana mies lähettelee viestejä toiselle naiselle.
Se saa tosta viestittelystä jännitystä tylsään elämäänsä, dopamiinipiikkejä. Sekopäinen addikti siis.
Se kaipaa elämäänsä jännitystä ja ihailua. Sinuna poistuisin kuviosta ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies viestii sinulle?
Ihan normi asioita, kyselee kuulumisia. Välillä viestit on seksuaali sävytteisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi asioita, kyselee kuulumisia. Välillä viestit on seksuaali sävytteisiä. Ap
Pidät normina viestitellä seksuaalisävytteisiä viestejä varatun miehen kanssa?
Tuskinpa se jatkaisi viestittelyä ellet sinä vastailisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä tietysti..
Ap, olet siis ns. toinen nainen. Tuo ei ole enää mitään kaveruutta, rajojen yli on menty. Juokse ja lujaa!
No tuskinpa olet tosissasi luullut, että miehen vaimolle on ok se, että miehensä lähettelee seksuaalissävytteisiä viestejä sinulle. (Toinen)nainenkin voi lopettaa tuollaisen pelleilyn, ei sitä tarvi roikkua vaan mukana niin kauan, kun mies nyt sattuu haluamaan.
AP:n oma freudilainen lipsahdus oli jo otsikossa "mies jäänyt kiinni...". AP tiedostaa itsekin ettei viestittely ole ollut "normia".
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet siis ns. toinen nainen. Tuo ei ole enää mitään kaveruutta, rajojen yli on menty. Juokse ja lujaa!
Missään nimessä en koe olevani toinen nainen. Miksi olisin? Pidän miestä kaverina ja kyllä minä ainakin pystyn kavereiden kanssa puhumaan myös seksistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä en koe olevani toinen nainen. Miksi olisin? Pidän miestä kaverina ja kyllä minä ainakin pystyn kavereiden kanssa puhumaan myös seksistä. Ap
Suksi nyt jo vit tuun trolleilemaan.
0/5
Mies on tylsistynyt suhteessaan ja kaipaa jostain jotain kipinää. Ei varmaan tietoisesti tahdo toimia väärin eikä siksi uskalla oikeasti tehdä mitään ”peliliikkeitä” eli esim erota tylsästä suhteestaan. Ehkä vähän kyvytön olemaan vastuullinen, kaipaa vapautta ja varmaan vaan odottaa että mokaa niin pahasti että muija joutuu olemaan kovana ja jättämään sen.
Jo on tiukkapipoista porukkaa täällä.
Ihan sivusta vaan huomautan....
Vierailija kirjoitti:
Mies on tylsistynyt suhteessaan ja kaipaa jostain jotain kipinää. Ei varmaan tietoisesti tahdo toimia väärin eikä siksi uskalla oikeasti tehdä mitään ”peliliikkeitä” eli esim erota tylsästä suhteestaan. Ehkä vähän kyvytön olemaan vastuullinen, kaipaa vapautta ja varmaan vaan odottaa että mokaa niin pahasti että muija joutuu olemaan kovana ja jättämään sen.
Määkin olen miettinyt jotain tuon suuntaista, mutta mies on kuitenkin kertonut, että on ihan tyytyväinen suhteeseen. Olen myös sanonut, että kunnioitan heidän suhdettaan, enkä halua aiheuttaa hankaluuksia. Siksi tuo toinen nainen väite kuulostaa jopa loukkaavalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määkin olen miettinyt jotain tuon suuntaista, mutta mies on kuitenkin kertonut, että on ihan tyytyväinen suhteeseen. Olen myös sanonut, että kunnioitan heidän suhdettaan, enkä halua aiheuttaa hankaluuksia. Siksi tuo toinen nainen väite kuulostaa jopa loukkaavalta. Ap
Jos et halua hankaluuksia lopetat miehen kanssa viestittelyn.
No nainen on mustasukkainen. En minä ainakaan haluaisi alkaa mustasukkaisen puolison pillin mukaan tanssimaan.