Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan kehunut minua.

Vierailija
02.05.2014 |

Ollaan oltu yli 8v yhdessä joista 7v naimississa ja meillä 1 lapsi. Mies ei ole ikinä kehunut kauniiksi (en kyllä kaunis olekkaan), ei fiksuksi ei yhtään mitenkään. Miksi se on minun kanssani? ja netissä tavattiin silloin aikanaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Aika ikävältä kuulostaa, ehkä miehesi ei vaan osaa ilmaista asioita sanallisesti.

Vierailija
2/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:42"]

Oi voi. Aika ikävältä kuulostaa, ehkä miehesi ei vaan osaa ilmaista asioita sanallisesti.

[/quote]

Kyllä hän mielestäni on erittäin sanavalmis,sosiaalinen ja huumorintajuinen yms paljon opiskellut ihminen ei siis mikään juntti tuppisuu siksi en tätä tajuakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutko sinä häntä? Kokeeko hän peräti alemmuutta rinnallasi, koska olet niin upea/fiksu/filmaattinen? :)

Vierailija
4/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:53"]

Kehutko sinä häntä? Kokeeko hän peräti alemmuutta rinnallasi, koska olet niin upea/fiksu/filmaattinen? :)

[/quote]

Kehun, melkein joka päivä seksikkääksi,fiksuksi yms. Ei varmasti koe alemmuutta, on suosittu ja paljon paremmin koulutettu ja tienaa hyvin.

Vierailija
5/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakarvat nousevat aina pystyyn, kun joku aloittaa väitteensä en koskaan, en missään, en milloinkaan mitä tahansa. Ei pidä paikkaansa lähes 100 % varmuudella, joskus on varmaan jotain sanonut tai ainakin antanut ymmärtää. Uskoisin, jos kertoisit, että ei jakele sanallisia arvioita taidoistasi. Miksi sellaista pitäisi edes tehdä, oletko huonolla itsetunnolla varustettu toisiin takertuja eli läheisriippuvainen?

Vierailija
6/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä menit hänen kanssaan yhteen, jos ei mies ikinä sano mitään positiivista?

Vierailija
7/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sanominen ole pakollista. Katsooko kivasti, tunnetko, että hän ihailee sinua, edes joskus?

Vierailija
8/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kerran niin hyvä sanallisesti niin mikset ole punut asiasta miehesi kanssa?

Ihan äkkiseltään ei meinan avaudu miksi SINÄ olisit vuodesta toiseen jonkun kanssa joka sitten ei kehu sinua jotenkin. Mutta kai tämänkin tosiaan voi kaataa sen miehen syyksi, puhe on kuitenkin MYÖS sinusta..  :)

Vierailija
9/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Muutaman kerran sanonut jotain positiivista ja ne on aina kolahtanut korvaan. Itse kehun usein. Mutta mun mies on vaan vähän semmonen äijä. Se vaan ei osaa ilmaista itseään sillä tavalla. Se osoittaa sen muulla tavoin :)

Vierailija
10/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa elää kiitoksella.

Vierailija
11/11 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu munkaan mies. Itse kehuin kyllä häntä useamman vuoden, mutta enää en jaksa. Olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän