1,5 vuotta, melkein 30 työhaastattelua: nyt tärppäsi hyvä vakipaikka!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut vakipaikkaa vaan 6kk pakkotyökokeilu 9e orjana.
Ikävä kuulla 😕
Vierailija kirjoitti:
4 kk työnhakua työn ohessa, 22 haastattelua - 3 paikkaa, joista valita. Työnhaku on todella kamalaa nykyisin!
Miten ehdit neljän kuukauden aikana noin moneen haastatteluun keskellä työpäivää?
Vierailija kirjoitti:
Sinnikkyys palkittiin! Onnea!
Kiitos! Välillä meinasi epätoivo vallata. Työttömänä ei ole helppoa päästä hyvään työpaikkaan. Pätkätöihin on myös nykyään kova kilpailu hakijoiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Töitä saa vain työpaikan vaihtaja, ei työtön.
1,5 vuotta sitten olin työtön työnhakija. Sitten parin työpätkän olen nyt pääsemässä kivaan vakipaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen ap! Onnea!
Kiitos onnitteluista 😊
Vierailija kirjoitti:
Olitko tuon ajan työttömänä? Onnea!
En ollut kovin pitkään työttömänä. Pääosan ajasta hain töitä ollessani erilaisissa pätkähommissa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea.
t. it-pätkätyöläinen
Kiitos onnitteluista! Toivottavasti pääset lähitulevaisuudessa vakituisiin töihin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kk työnhakua työn ohessa, 22 haastattelua - 3 paikkaa, joista valita. Työnhaku on todella kamalaa nykyisin!
Miten ehdit neljän kuukauden aikana noin moneen haastatteluun keskellä työpäivää?
Luojan kiitos haastattelut ovat nykyään etänä, jolloin niiden kesto rajoittuu tasan tuntiin. Ja riittää, että on siisti paita ja vähän väriä naamassa.
- ohis samassa rumbassa
Onnea! Itse hain töitä marraskuu 2019 - helmikuu 2020. Lähetin vähän vajaa 80 hakemusta, ja kyllä, räätälöin ne ja cv:n JOKA KERTA. Aikaa meni tuhottomasti. Pääsin vain neljään haastatteluun. Jokaiseen paikkaan oli kymmeniä, yleensä satoja hakemuksia. Lopulta yksi haastattelu oli se viimeinen. Sain parin vuoden määräaikaisuuden. Odotan kauhulla mitä työnhaku on tämän loputtua, kun olen itse taas vähän vanhempi ja työtä on todennäköisesti tarjolla vielä vähemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos haastattelut ovat nykyään etänä, jolloin niiden kesto rajoittuu tasan tuntiin. Ja riittää, että on siisti paita ja vähän väriä naamassa.
- ohis samassa rumbassa
Minut on aika moneen paikkaan on toivottu koronasta huolimatta paikan päälle. Sitten hakuprosessiin on voinut kuulua soveltuvuuskokeita, itsearviointia ennakkoon yms. Aikaa ja rahaa on palanut.
Tsemppiä työnhakuun!
Mä oon ollut 9kk työttömänä. En saa edes "ei kiitos"-vastauksia mun hakemuksiin. Tosi kannustavaa.
Mutta onnea aplle :)