Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hyväosaiset tyhmät ottavat kantaa asioihin esimerkiksi kodittomuuteen?

Vierailija
12.12.2020 |

Kommentti on, että eivät lapset Suomessa joudu taivasalle. Minä elin ala-asteikäisenä talvella teltassa. Silloin kun vielä oli oikeasti pakkasta. Ei siksi, ettemme olisi pyytäneet apua vaan koska meitä ei autettu. Me selvisimme tästä, ihme kyllä ja nyt meillä on kaikilla katto päämme päällä, vaikka muutemme emme ole enää tekemisissä. Mutta vain koska meillä kävi tuuri. Enkä ikinä tule luottamaan yhteenkään ihmiseen. Ihmiset ovat pahoja potenssiin sata tuhatta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti on nimenomaan se, että kommentit perustuvat kuvitteluun ja pilvilinnoihin eivät ole edes ottaneet asioista selvää vaan välittävät virheellistä tietoa ja siten vain pahentavat asioita.

Vierailija
2/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Köyhätkin ottavat kantaa hyvin toimeentulevien asioihin, eikö heilläkään olisi siihen tarvetta tai oikeutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Köyhätkin ottavat kantaa hyvin toimeentulevien asioihin, eikö heilläkään olisi siihen tarvetta tai oikeutta?

Eivät perusteettomasti ja nyt ei puhuta siitä, että hyväosaiset ottavat kantaa asioihin vaan, että he tekevät sen tyhmästi eli eivät selvitä asioita vaan vetävät kirjaimellisesti hatusta faktojaan.

Vierailija
4/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhät ottaa kantaa meidän rikkaiden nettomaksajien asioihin.

Vierailija
5/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät perusteettomasti ja nyt ei puhuta siitä, että hyväosaiset ottavat kantaa asioihin vaan, että he tekevät sen tyhmästi eli eivät selvitä asioita vaan vetävät kirjaimellisesti hatusta faktojaan.

Mitä köyhä tietää meidän hyväosaisten ongelmista? Ei yhtikäs mitään. Eikä viitsitä ottaa edes selvää.

Vierailija
6/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin köyhät ottavat kantaa verotuksesta vaikka ovat ulkoistaneet niiden maksamisen kokonaan muille. Tajuatko kysymyksesi typeryyden? Ai et. No ei yllätä.

Kyllä köyhäkin maksaa veroja. Ihan samalla tavalla joku toinen maksaa sinua enemmän veroa niin oletko silloin ulkoistanut verojen maksamisen kokonaan muille? En kyllä tajua logiikkaasi yhtään, sen myönnän. Ota myös huomioon, että en ole enää köydä. 

ap

Vierailija
7/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, korjaan.

ap

Vierailija
8/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät Suomessa elä teltoissa talvisin. Vanhempasi ovat ryssineet jotenkin asiat, mutta et ole lapsena sitä vaan ymmärtänyt. Lapsiperheelle järjestetään kriisiasumista aina. t: sossu

Vierailija
9/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaisit uhriutumisen voisit saada tietoosi,että moni meistä nykyään hyväosaisista on ollut joskus köyhä mutta noussut sieltä.

Ehkä oppisit jotain- mutta ei, sittenhän pitäisi katsoa peiliin ja ottaa myös vastuuta itsestään! Hrlpompaa ja mukavampaa on kieriä itsesäälissä ja syyttää muita.

Vierailija
10/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he tajua olevansa tyhmiä ja onnekkaita. Menestyneet ihmiset yleensä luulevat menestyneensä vain oman sinnikkyytensä ja ahkeruutensa ansiosta. Eivät he tajua miten toisin asiat olisivat menneet, jos he eivät olisi olleet onnekkaita.

Vierailija
11/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin köyhät ottavat kantaa verotuksesta vaikka ovat ulkoistaneet niiden maksamisen kokonaan muille. Tajuatko kysymyksesi typeryyden? Ai et. No ei yllätä.

Suomessa moni köyhä maksaa kovia veroja. Eläkeläinen maksaa enemmän kuin työtön ja työtön maksaa enemmän kuin vähätuloinen työssäkäyvä. 

Vierailija
12/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät Suomessa elä teltoissa talvisin. Vanhempasi ovat ryssineet jotenkin asiat, mutta et ole lapsena sitä vaan ymmärtänyt. Lapsiperheelle järjestetään kriisiasumista aina. t: sossu

Ja taas. Se on fakta, että ryssivät aivan joka asian, minkä ikinä voikaan ryssiä. Erityisesti lapsena ymmärsin sen aivan tähtitieteellisen hyvin, usko pois. Ymmärsin sen, kun mahani kurni ja minulla oli kylmä. Voi kuule, minä ymmärsin. Mutta oliko se minun syyni arvon sossu?

ap

Vierailija
13/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto vihaa suomalaisia köyhiä. Se on tullut selväksi useita kertoja tällä palstalla.

Vierailija
14/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lopettaisit uhriutumisen voisit saada tietoosi,että moni meistä nykyään hyväosaisista on ollut joskus köyhä mutta noussut sieltä.

Ehkä oppisit jotain- mutta ei, sittenhän pitäisi katsoa peiliin ja ottaa myös vastuuta itsestään! Hrlpompaa ja mukavampaa on kieriä itsesäälissä ja syyttää muita.

En ole enää köyhä ja minulla on hyvä elämä. Lapsena oli vain vaikeaa ottaa vastuuta itsestään, kun kaikki oikeudet omasta elämästä olivat ihmisillä, joilla sitä todellakaan ei olisi pitänyt olla.

ap

Vierailija
15/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas. Se on fakta, että ryssivät aivan joka asian, minkä ikinä voikaan ryssiä. Erityisesti lapsena ymmärsin sen aivan tähtitieteellisen hyvin, usko pois. Ymmärsin sen, kun mahani kurni ja minulla oli kylmä. Voi kuule, minä ymmärsin. Mutta oliko se minun syyni arvon sossu?

ap

Telttaratkaisu taisi olla vain sen vuoksi, että sinä et pääsisi huostaan ja asumaan säällisesti ja tulisi ruokituksi. Ei kannata syyttää viranomaisia, jos vanhemmat pakoilevat heitä.

Vierailija
16/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Pahinta kaikesta kun hyväosaiset tyhmät väenvängällä haluavat päättäjiksi. . . .

Oma kokemuspohja kattaa turvallisen normilapsuuden ja nuoruuden. Ei minäänlaista samastumispintaa karuimpiin ongelmakohtiin.

Vierailija
17/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Telttaratkaisu taisi olla vain sen vuoksi, että sinä et pääsisi huostaan ja asumaan säällisesti ja tulisi ruokituksi. Ei kannata syyttää viranomaisia, jos vanhemmat pakoilevat heitä.

Minkään tasoinen "pakoilu" ei ole mahdollista jos skarppi sossu seuraa tilannetta ja tekee kotikäyntejä tarkistaakseen lasten olosuhteet.

Vierailija
18/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toinen ei pakoillut vaan lopulta haki apua. Siitä minä kiitän häntä, vaikka mistään muusta en. Siihen pyyntöön ei kuitenkaan kukaan vastannut. 

ap

Vierailija
19/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikette ole tekemisissä enää?

Sincc

Vierailija
20/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minkään tasoinen "pakoilu" ei ole mahdollista jos skarppi sossu seuraa tilannetta ja tekee kotikäyntejä tarkistaakseen lasten olosuhteet.

Onnistuuhan se pakoilu kun vaihdetaan kotikuntaa. Sosiaalitoimella ei ole toimivaltaa kuin omassa kunnassa.