Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA hautajaiset ja pukeutumisetiketti

Vierailija
02.05.2014 |

Tässä varmistin vielä että olen etiketin mukaisesti pukeutunut. Huomasin että pitäisi olla mustat kengätkin. Mulla on ruskeat..... Ja vielä vaaleahkot. Kehtaako mennä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin kehtaa. Sun läsnäolo on paljon tärkeämpää luin miten oot pukeutunut. Mun mielestä on naurettavaa toi koko pukeutumisetiketti. Ei suruaikana jaksa miettiä vaatteita. Mun hautajaisiin saa tulla vaikka kirkkaankeltaisessa kesämekossa. Ei se viestitä että surisi sen vähempää kuin muut.

Vierailija
2/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat kengät pitää olla. Eikö ole esim talvikenkiä mustia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:33"]No tietenkin kehtaa. Sun läsnäolo on paljon tärkeämpää luin miten oot pukeutunut. Mun mielestä on naurettavaa toi koko pukeutumisetiketti. Ei suruaikana jaksa miettiä vaatteita. Mun hautajaisiin saa tulla vaikka kirkkaankeltaisessa kesämekossa. Ei se viestitä että surisi sen vähempää kuin muut.

[/quote]Jos itse olet niin idiootti, niin siitä vaan. Me muut osataan kunnioittaa tilaisuutta pukeutumalla tummiin. Myös harmaa ja ruskea käy, myös kengissä.

Vierailija
4/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaate kerro surun määrästä vaan kunnioituksesta: mustalla värillä sanotaan hyvästi. Keltaisella kertoo omaisille,. että iloitsee kuolemasta.

Vierailija
5/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vainaja siitä loukkaantuu vaikka menisit kumisaappaat jalassa ja verkkareissa

Vierailija
6/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:20"]

Tuskin vainaja siitä loukkaantuu vaikka menisit kumisaappaat jalassa ja verkkareissa

[/quote]

Yleensä hautajaisissa kunnioitetaan vainajan lisäksi lähioimaisia

Vierailija
7/7 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat kengät, mustat peittävät vaatteet. Ei siis lyhythihaisia, ei lyhyitä hameita, ei avaria kaula-aukkoja. Hameen kanssa mustat sukkahousut, myös kesällä. Tämän ei uskoisi olevan niin vaikeaa toteuttaa. Sillä kunnioitetaan myös surevia omaisia ja läheisiä. Ei kukaan halua nähdä vilautusta rinnoista kukkaseppelettä laskiessa, eikä hameen nykimistä alaspäin.

Keltainen kesämekko osoittaa täydellistä tapojen puutetta, siitä nyt ei tässä ap:n tapauksessa onneksi ollut puhe. Mutta mustat kengät pitäisi kyllä olla, tai edes tummanharmaat tai tummanruskeat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä