Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä anopilla oikeus suuttua?

Vierailija
12.12.2020 |

Eli miehen sukulaisella oli hautajaiset ja olen raskaana eli mun mustat juhla mekot ei mene päälle.
Mul on tasan yks raskausmekko ja se on
Toi
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0847541001.html
Siihen laitoin mustat korkkarit ja hillityt hopea korvakorut.
Myöhemmin sain anopilta palautetta että en pukeutunut etikettiin sopivasti.
Oliko teistä näin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suuttuiko, vai antoiko palautetta ? Ilmoitit, että antoi palautetta ettet pukeutunut etiketin mukaan, mikä on ihan totta, mikäli menit paljain käsivarsin hautajaisiin. Antoiko siis palautteen vihaisesti vai miksi sanoit että suuttui ? Palautteen antaminen itsessään ei ole suuttumista vaan palautteen antamista, kaksi eri asiaa.

Vierailija
22/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tälläiset pukukoodit ovat vähän vanhanaikaisia. Täytyy varmaan kirjoittaa omaan testamenttiin, että mun hautajaisissa jokainen pukeutuu miten lystää.

Mun serkku tuli aikanaan mummon hautajaisiin bilemekossa ja me sitten oivallettiin, että häihinsä voi mennä pitkässä valkoisessa iltapuvussa. Niin kuin tehtiinkin ja serkku oli vihainen, yllättäen hänestä tuli vanhanaikainen pukukoodin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä täällä oikein pariskunta nyt valottamassa tilannetta kummaltakin puolelta? Saataisiinko vielä anoppi ja pappikin paikalle?

Vierailija
24/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekosta ei näy läpi eikä se aukko ole mitenkään iso ainakaan mulle ja hartiatkin peittyvät mun mielestä ihan hyvä.

Vierailija
25/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä oli anopin suru, mutta juuri ja  juuri pystyi keskittymään myös katsomaan mitä muilla oli päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä