Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä anopilla oikeus suuttua?

Vierailija
12.12.2020 |

Eli miehen sukulaisella oli hautajaiset ja olen raskaana eli mun mustat juhla mekot ei mene päälle.
Mul on tasan yks raskausmekko ja se on
Toi
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0847541001.html
Siihen laitoin mustat korkkarit ja hillityt hopea korvakorut.
Myöhemmin sain anopilta palautetta että en pukeutunut etikettiin sopivasti.
Oliko teistä näin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli lisäksi joku neuletakki, hartiahuivi tms. niin tuo on aivan sopiva. Yksistään liian paljastava.

Vierailija
2/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut pois tai mustat korvakorut. Muuta en osaa sanoa. Mutta luulisi anopin ymmärtävän raskauden tuoman pukeutumisongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljastava. Hartiat ei saa näkyä.

Vierailija
4/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pitäisi ottaa huomioon, ettei raskaana ollessa ole niin paljon vaihtoehtoja, mutta minkä sille tekee jos suuttuu? Se on tunne, joka tulee, jos tulee, ei mitään oikeuksia kysele. Sitä voi tietty miettiä, että antaako asian olla, vai meneekö jotain palautteita antamaan. 

Vierailija
5/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli oikeus suuttua, et pukeutunu etiketin mukaisesti.

Vierailija
6/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat ei saa näkyä ja ilmeisesti aika antava kaula-aukko? Ei etiketin mukainen.

Vierailija
7/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kaikesta ihmiset jaksaa jäkättää. Ihan kelpo asu mun mielestä oli. Vielä huomioiden että olet raskaana. Sitäpaitsi paljon se anopin persettä kutittaa ettå toisella on vaate, jossa viihtyy...

Vierailija
8/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko.

Vierailija
9/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kiukuttelun takana oli jotain muuta.

Asussa ei ollut vikaa.

Vierailija
10/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan etiketin mukaan mennään, niin väri on ihan ok, kun on tumma, mutta hautajaisissa tulee yläosan olla pitkähihainen ja peittävä. 

Vierailija
11/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit peittänyt yläosan jakulla tai neuletakilla, niin sitten ihan ok. Mutta jos et, niin oli kyllä anopilla oikeus suuttua.

Vierailija
12/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ollut, etiketti ei myöskään huomioi sitä oletko raskaana vai et.

Suuttuminen taas ei mielestäni tarvitse oikeutta, mutta ei siitä useinkaan ole mitä hyötyä.

Vierailija
13/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nämä "oikeus suuttua"-jutut on? Missä  niitä oikeuksia jaetaan tai evätään? Jos suuttuu niin suuttuu, mutta pitääkö siitä sen enempää riitaa tulla. Tuo anoppi olisi voinut jättää miniänsä moittimatta. 

Vierailija
14/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Kaikesta ihmiset jaksaa jäkättää. Ihan kelpo asu mun mielestä oli. Vielä huomioiden että olet raskaana. Sitäpaitsi paljon se anopin persettä kutittaa ettå toisella on vaate, jossa viihtyy...

Anoppia hävettää kun on tollo miniä.

Vierailija
15/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vielä lisäännyt. Huoh.

Vierailija
16/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tälläiset pukukoodit ovat vähän vanhanaikaisia. Täytyy varmaan kirjoittaa omaan testamenttiin, että mun hautajaisissa jokainen pukeutuu miten lystää.

Vierailija
17/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tuosta mekosta läpi? Näyttää kovin ohuelta kankaalta.

Vierailija
18/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suuttua, mutta voi tehdä kuten oma äitini teki eli pyysi kaikilta sukulaisilta anteeksi sitä, että miniä on sellaisista piireistä, joissa ei oikein osata käyttäytyä ja kunnioittaa muita. Tuotakin vaatetta se väitti maailman ainoaksi raskaana olevalle sopivaksi hautajaisvaatteeksi, mutta minkäs teet, kun ei ole annettu edes lusikalla.

Jostain oudosta syystä suku (ja nimenomaan isäni suku) oli tässä asiassa äitini kanssa samaa mieltä. Vainajan viimeisessä juhlassa pitäisi jokaisen ymmärtää, miten olla ja pukeutua.

Vierailija
19/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä alkaisin varmaan kommentoimaan anopin pukeutumista jatkossa. Aina kun olisi tilaisuus arvostella, mutta minä olenkin herkkänahkainen ja kostonhimoinen ihminen muutenkin. En siis voi suositella.

Vierailija
20/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus suuttua, kontekstilla ei ole mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän