Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä naisella yleensä ja sinun tapauksessa seksihalut vähenevät? 40+?

Vierailija
12.12.2020 |

Niin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä naisten saunailloissa ollut keskustelua ja kyllä. vastaus on lähes 100% ollut se, että halut on ollut kovimmillaan 23-30v. Lähes kaikilla halut on hiipuneet 35v kieppeillä eikä ole palautunut sen jälkeen. Kyllähän sillä hormonitoiminnalla ja uutuuden viehätyksellä on vaan vaikutuksensa.

Vierailija
22/29 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias ja seksuaalisesti aktiivisimmillani olen ollut n viimeiset 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkistä suhteesta jossa seksi ei ollut kovin erikoista. Tapasin uuden miehen, jonka kanssa ajatusmaailma kohtasi. Seksi on intohimoista, vapauttavaa ja nyt saan olla oma itseni. Kroppa ei todellakaan ole niin kuin nuorena, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. N39

Vierailija
24/29 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v ja seksihalut eivät ole vähentyneet. Päivittäin saatava.

Vierailija
25/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmamies kirjoitti:

Olen huomannut että naisilla halut hiippuu kun viimeinen värkkirätti viskataan vessan roskikseen. Kokemusta viime vuosilta on kuuden eri naiseen seksisuhteesta, kaikilla halut hiipuivat kukautisten loputtua kokonaan.

Olen siirtynyt katselemaan nuorempia naisia juuri tämä haluttomuuden johdosta.

Kivojahan ne vanhemmatkin naiset on, varsinkin kyvöttömille miehille oikeinkin hyviä.

No eipä tämäkään paikkaansa pidä.

Itse olen 55v ja kuukautiset loppuivat vuosi sitten.

Minulla on ollut sama, erittäin viriili ja hiukan itseäni nuorempi miesystävä kahden vuoden ajan. Seksi on hyvää ja vaihtelevaa, haluan usein ja todella nautin!!

Vierailija
26/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluni olivat pohjalukemissa 30-39 vuotiaana kunnes miehen kanssa erottiin. 40+ on ollut seksuaalisuuteni parasta aikaa, olen nyt 48 vuotta.

Vierailija
27/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahvetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 ja seksi ei ole kiinnostunut tippaakaan n. 38->, kun aloitin e-pillerit. Tämä ei tosin haittaa yhtään, kun olen yksin kahden pienen lapsen kanssa. Ei olisi juuri aikaakaan ja intoa etsiä miestä. Luulen, että haluja olisi jos lopettaisin pillerit.

öö miksi syöt pillereitä?

Miksei? Ite 42 ja otan kierukan ja sit tulee viel yls vaihto 47 vuotiaana koska silloinkin voi vielä tulla helposti raskaaksi.

Vierailija
28/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 52v ja haluni / tarpeeni ovat ihan huipussaan. Halu on vain lisääntynyt lasten saannin jälkeen 20 siteen ja onneksi ei loppua näy.

Vierailija
29/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla väheni heti kun sanoi ”Tahdon” vaikka oli vasta 24-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä