34v ja mummoksi :/
Tyttö Sitte paukautti ilmoille tämmösen... En nyt edes uskonu et mun lapsi 16v olis raskaana... Nyt miettii pitääkö lasta vai ei... Pittää ite vähän sulatella asiaa...
Kommentit (45)
miksijoku tänne tämösen alotuksen ees tekee. jos herne menee nenään upitelusta?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:59"]No niin... eli pojan vanhemmatolisivat mukana tukemassa. vaikka niin että vuoroin hoidettaisiin vauvaa mummojen kans :) ja sitten autetaan mahdollisuuksien mukaan. tyttö käy koulua niin kauan uin pystyy h´ja jaksaa. poika kans. jasamalla iltatöissä. tyttö myöskin osa-aika töissä. tekee niitäkin niinkauan kuin jaksaa yms. pidettiin sukupalaveri ja ollaan stemppaamassa mukana. tytön isä vaan ei ole mukanaja ei tykännyt mutta pääasiaettä kaikki muut. eiköhän sekin aikanaa sitte hyväksy,toivottavasti. Nyt varataan tytölle eka neuvola ja minä saan mennä mukaan :):) sossuja emme vielä tässä vaiheessa sekoita tähän. kunpuhuimme siitäkin. katsotaan miten tämä nyt menee...
[/quote]
ainut että ala-ikäisestä, raskaana olevasta tehdään sossuun ilmotus
Vierailija kirjoitti:
Sait itsekin muksusi hyvin nuorena.....
ja mitä se sulle kuuluu. Oon onnellinen,että oon saanu
Nuorena lapset ja vielä nuorena Mummo. Ihana elämä :)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:08"]
Heh, minä olen 34 ja toivon kovasti tulevani vielä jonain päivänä äidiksi. Niin ne on ihmiskohtalot erilaisia. :) Tsemppiä ap:lle!
älä menetä toivoa, itse tulin 44 v äidiksi. Aivan uskomatonta. Olin niin valmis. Kiitos taivaan Isä.
Ei tainnut olla taivaan isä joka sinua raskautumisess avitti!
miksi tätä joku upittelee??? nuoret tehnyihan itse päätöksensä jame tuetaan parhaamme mukaan... tyttö muuttaa sitte kesällä mun luo ja pojan kirjat kotonansa mutta oleskelee meillä. mummut saahoitaa vuoroviikoin jos tarve on...ja tyttö/poika niin haluavat.