Kaveri ei halua laihtua vaan kiinteytyä
Häät lähellä ja alkoi käydä samalla salilla kuin minä. Ylipainoa hänellä reilusti. Ei kuulemma halua laihtua yhtään (tätä painottu) vain kiinteytyä. Häihin kuukausi.
Kertokaa mulle mitä tuo mystinen "kiinteytyminen" on?? Rasvahan ei muutu mitenkään kiinteämmäksi. Kiinteytyminen (ilman laihtumista) on käytännössä lihasten kasvamista, mutta ei kai kukaan ehdi kuukaudessa kasvattaa lihasmassaa niin paljon, että se näkyisi jollain lailla.
Kaunis morsian hän on joka tapauksessa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:25"]
Miksi kukaan edes vastaa tälläseen? Ensimmäinen askel lihasten kasvattamiseen on lisätä massaa, eli syödä enemmän jotta "lihoo" (samaan aikaan kun treenaa, ei liho, vaan massa on lihasta). Nykyään tosin taitaa olla enemmänkin niin, että nämä lättäperseiset nälkäkurjet eivät syö yhtään sen enempää, ja vaikka lihasta on, niin näyttävät silti anorektioilta.
[/quote]
Hmm... taitaa olla tuo tankkaaminen pikkuisen yliarvostettua nykyään, on tullut nähtyä kuinka ihmiset oikeasti LIHOO että "saavat riittävästi protskuja". Sitten ylipainoisilla lopahtaa kiinnostus liikuntaan, kun lihottavat itseään samanaikaisesti syömällä LIIKAA. Salikäymisestä saadaan joku syy vetää taas mielettömiä määriä ylimääräistä sapuskaa. Kuten muodikasta rahkaa.
Kyllä siihen salikäymiseen riittää ihan normaali ylipainoisen ihmisen ruokavalio. Väitän, että todella harvoin ruokailua pitää lisätä erikseen, varsinkin, jos on ennestäänkin laardikerros kertomassa että on syöty siihenkin asti yli oman kulutuksen.
t. 20 vuotta sitten salillakäynnin aloittanut
Mulla kapeni kuukaudessa posket, niin että muutkin huomasivat, kun aloin urheilemaan. En muuttanut yhtään ruokavaliota, mutta join ehkä vettä enemmän.
Helppo!
Selittää asian noin siltä varalta ettei laihtuminen näy. Muutenhan se ois "noloa" ja saattaisit paheksua ja raportoida av:lle. Totta kai oikeasti haluaa laihtua.