Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskettekö silmää oikeassakin elämässä vai pelkästään kirjoittaessanne?

Vierailija
01.05.2014 |

Onko silmänisku oikeasti niin yleistä kuin palstoilla, tekstareissa jne? Kehtaatteko yleensä iskeä silmää ja millaisissa tilanteissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä iske silmää. Mutta varmaan usein selvyyden vuoksi kohotan toista kulmakarvaa, ja nostan toista suupieltä jotta toinen varmasti tajuaisi minun sanovan huumorilla.

Vierailija
2/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään tosielämässä. Silloinhan jo äänensävystä tajuaa. Viestissä ei kuule ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:45"]

No en mäkään tosielämässä. Silloinhan jo äänensävystä tajuaa. Viestissä ei kuule ääntä.

[/quote]Mä olen varmaan niin trolli tosielämässäkin, että ensin tulee heitettyä kaikki pahimmatkin vakavalla naamalla ja äänensävyllä, ja toi kevennys tulee sit sinne loppuun varalta, kun kuulija nostaa katseensa epäuskoisena.

2

Vierailija
4/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kaikki hauskatkin jutut vakavalla naamalla. Siitä tulee paljon huvittavampia tilanteita.

Välillä vähän kyllästyttää tämä hymiökulttuuri.

Vierailija
5/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä merkitys on enemmän äänensävyllä.

Vierailija
6/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus isken silmää sarkastisen/ironisen kommentin päätteeksi, tai jos esimerkiksi leikilläni kiusaan kaveria, joka muistaa esim. edellisillan tapahtumat eri lailla, niin saatan sanoa "joo,varmasti noin kävi" ja sitten iskeä silmää näkyvästi muulle kaveriporukalle. Tämä on mielestäni yleinen hauskutuskeino nuorten keskuudessa!

Vierailija
7/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavakin mies menettää viehättävyytensä, jos iskee minulle silmää. Jotenkin yhdistän sen iskemiseen sinänsä. Itse isken silmää esimerkiksi lapsille, koska heistä kaikki ilmeily on hauskaa.

Vierailija
8/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske silmää muualla kuin hymiöissä. Silmänisku on jotenkin typerän näköistä. Mutta hymiönä varsin kätevä, koska kirjoitettu teksti ei aina paljasta pilailua.

Vierailija
9/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin myös, monetko näppäimistöt olette tuhonneet (hassua miksi tää tapahtuu aina aamukahvin yhteydessä) purskauttamalla juoman siihen jonkin hauskan jutun takia. Välillä kastuvat näppäimistöt vaikuttavat saavan epidemian mittasuhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi