Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikien sukuelinten silpominen on hyväksyttävää mutta tyttöjen ei?

Vierailija
12.12.2020 |

Toki tyttöjen sukuelinten silpominen on yleensä pahempaa kuin poikien paitsi silloin kun kli toriksen huppu poistetaan joka vastaa esinahan poistamista. Yleensä naisten silpomisessa käytetään kuitenkin järeämpiä keinoja jotka ovat paljon vakavampia.

Miksi ei-lääketieteellistä poikien silpomista voisi kuotenkin kieltää koska se loukkaa koskemattomuutta omaan kehoon ja siitä on myöskin paljon haittoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenisempää ja hygieenisempää. Opettakaa ne ählättimiehenne pesemään kullinsa jos ei vanhempansa sitä osannut tehdä. Minun mielestäni on säälittävää väittää että esinahallinen kulli olisi epähygieeninen vain koska joku kusimuna aavikolta ei osaa omaansa pestä.

Vierailija
22/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieenisempää ja hygieenisempää. Opettakaa ne ählättimiehenne pesemään kullinsa jos ei vanhempansa sitä osannut tehdä. Minun mielestäni on säälittävää väittää että esinahallinen kulli olisi epähygieeninen vain koska joku kusimuna aavikolta ei osaa omaansa pestä.

Voisit käyttää asiallisempaa kielenkäyttöä mutta olen samaa mieltä siinä että poikien ei-lääketieteelinen silpominen on väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U