Marin se nukkuu yönsä todella hyvin kun ei koskaan näy silmissä väsymisen merkkejä.
Tekee mieli sanoa että pääministeri joka nukkuu hyvin viis välittää maansa tapahtumista.
Kommentit (43)
Tärkeintä on näyttää hyvältä.
- Marinin hallituksen naiset
Olen ihmetellyt ihan samaa! Mä olisin ihan stressaantunut.
Tai sitten sillä on älyttömän hyvä meikkivoide ... mutta ei niilläkään ihmeitä tehdä.
Tai ... on vielä sekin vaihtoehto, että se ei oikein tajua koko hommaa ...
Ei se nuku. Sen ukko laittaa sen robotin yöksi lataukseen.
Marin levittää twitterissä valeuutisia. Kuinka pihalla tämä maan pääministeri on??
Hyvä peitevoide. Saan itsekin kahdella sellaisella tummat silmänaluset jopa kirkkaan näköisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä peitevoide. Saan itsekin kahdella sellaisella tummat silmänaluset jopa kirkkaan näköisiksi.
Mitä ne on? Anna meille vinkki!
Kyllä edes jonkinlaiset silmäpussit tulisi jos olisi stressaantunut.
Mitä tunteita ylipäänsä Marin ilmaisee? Se on täysi kivikasvo.
Ootte kyllä yksiä pellejä. Jos Marinilla olisi silmäpussit, valittaisitte siitäkin, miten epäsiistin ja huonon vaikutelman sellainen antaa pääministeristä.
Marin on koronalomalla taas viikon
On vielä nuori. Jos ei ole taipumusta mustiin silmänalusiin niin ei tuossa iässä vielä näy väsymys.
Itselläni taas on järkyttävät mustat silmänaluset ja pussit vaikka nukkuisin 12 tuntia.
Jos luitte sen Trendin jutun, niin siinä Marin kertoi, että hänellä on poikkeuksellisen hyvät unenlahjat, ollut aina. Kadehdin 🤢!
Olen 40v ja mulla ei ikinä ole silmäpusseja eikä tummia silmänalusia. Ihan on geeneistä ja kasvojen rakenteesta kiinni.
Ja johan nyt on kumma, jos on muka epäpätevyyden merkki jos EI näytä pahalta. Miksi naisia pitää aina arvostella ulkonäön mukaan? Miettikää nyt vähän tuota asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v ja mulla ei ikinä ole silmäpusseja eikä tummia silmänalusia. Ihan on geeneistä ja kasvojen rakenteesta kiinni.
Ja johan nyt on kumma, jos on muka epäpätevyyden merkki jos EI näytä pahalta. Miksi naisia pitää aina arvostella ulkonäön mukaan? Miettikää nyt vähän tuota asennetta.
Päättäjän olisi hyvä vaikuttaa myös vähän inhimilliselle.
Marin ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
On vielä nuori. Jos ei ole taipumusta mustiin silmänalusiin niin ei tuossa iässä vielä näy väsymys.
Itselläni taas on järkyttävät mustat silmänaluset ja pussit vaikka nukkuisin 12 tuntia.
K2-vitamiinin tai kaliumin subkliininen puute. Meillä suvussa myös sukuvikana tummat silmänaluset ja nämä ravintolisät auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättäjän olisi hyvä vaikuttaa myös vähän inhimilliselle.
Marin ei vaikuta.
Eli pitää olla tietynlainen ulkonäkö ollakseen uskottava?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunteita ylipäänsä Marin ilmaisee? Se on täysi kivikasvo.
Mun mielestä se on aina kamalan surullisen ja epätoivoisen näköinen, kun olis kohta pillahtamassa itkuun.
En usko, että Suomen ongelmat valvomisellakaan ratkeaisivat. Minä valvon usein öisin tuntikaudet eikä se mitään auta.
Kakaroiden ketju. Alkakaa akat fiksailemaan itseänne toisten haukkumisen sijaan. Teillä on kateus ja uskomattoman paska asenne ainakin.
Tämä! Oletteko yksiäkään silmäpusseja sillä nähneet?