Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin se nukkuu yönsä todella hyvin kun ei koskaan näy silmissä väsymisen merkkejä.

Vierailija
12.12.2020 |

Tekee mieli sanoa että pääministeri joka nukkuu hyvin viis välittää maansa tapahtumista.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä yksiä pellejä. Jos Marinilla olisi silmäpussit, valittaisitte siitäkin, miten epäsiistin ja huonon vaikutelman sellainen antaa pääministeristä.

Ja sinä olet yksi kommarivatipääluuseri.

Vierailija
22/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että nukkuu. Uniongelmista kärsineenä voin sanoa, että ei niiden työtehtävien hoito ainakaan paremmaksi muutu univajeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on paremmat unenlahjat, kuin toisilla.

Itsekin stressaantuneena se stressi ei vaikuta unen saantiini.

Vierailija
24/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuon ikäisenä samanlainen voittokuponki: sileät silmänaluset ja luusto, joka loi silmien alle loivan "matalikon" niin, että silmäpussien muodostuminen oli mahdotonta. Silmieni alla olevat verisuonet ja mahdollisen muun tummuuden sain täysin piiloon, koska minulla oli varaa parhaaseen kosmetiikkaan, lempimerkkini oli Kanebo. Väsymys - sikäli, kun kolmikymppinen sellaista edes kokee - näkyi lähinnä silmien punoituksena ja hieman harittavana katseena.

Marinilla on selvästi hyvät unenlahjat ja sopiva luusto sekä kestopigmenttien lisäksi erinomainen kosmetiikkapakki.

Vierailija
25/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, vieläkin hänestä löytyy uusia piirteitä, joihin on pakko puuttua.

Harmittaa, kun pm ei näytä väsyneeltä. Sitten riekuttaisiin vahingoniloisena, jos pm näyttäisi väsyneeltä.

Vierailija
26/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, vieläkin hänestä löytyy uusia piirteitä, joihin on pakko puuttua.

Harmittaa, kun pm ei näytä väsyneeltä. Sitten riekuttaisiin vahingoniloisena, jos pm näyttäisi väsyneeltä.

No voih! Kyllä sun nyt täytyy mennä antamaan sille rakkaalle Sannallesi jaksuhali kun sun rakastasi jatkuvasti noin sorsitaan.

Vierailija
27/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän Sannaa saa arvostella, hän on hyvin herkkä ja pahoittaa helposti mielensä.

Vierailija
28/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihmiset, joille on tehty lobotomia, ovat hyvin rauhallisia ja onnellisia.

Vierailija
29/43 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kärsinyt jo vuosia unettomuudesta ja aika usein stressistäkin, mutta ei ole silmäpusseja tai tummia silmänalusia. Joillakin on sellaiset, vaikka asiat olisivat hyvin.

Ulkonäöstä ei voi päätellä tuollaisia asioita!

Vierailija
30/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän pystyy tekemään ulkoma1lta johdettua läpimätää politiikkaa kansan kustannuksella. Onko hänellä omaatuntoa?

Samanmielisten porukassa se on ehkä helpompaa.

Siihen hypnoosi päälle, niin ei tunnu niin pahalta.

Vierailija
31/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v ja nukun usein huonosti stressistä ja alkavista vaihdevuosista johtuen. Mutta ei minulla koskaan ole silmäpusseja, tummat silmänaluset kylläkin. Ne saa meikattua piiloon. Ollapa sellaiset unenlahjat kuin pääministerillämme. Ei menisi omat työpäivät ihan niin sumussa.

Vierailija
32/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut hänen hehkeää ihoaan. Taitaa hoitaa kuntoaan ja syödä hyvin terveellisesti. Ja tosiaan nukkua hyvin.

Silmissä välillä hyvin kylmä ja tunteeton katse.

En kuulu hänen faneihinsa enkä hänen edustamansa puolueen äänestäjiin.

Vierailija
33/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaas persujen aloottama #naisviha-ketju.

Marin on laihtunut pm aloituksen jälkeen todella paljon.

Vierailija
34/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti millaista porukkaa tänne kirjoittelee.🤮

Vierailija
35/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kehtaa nukkua!! Kyllä pääministerin pitäisi olla töissä 24 tuntia vuorokaudessa, ei siinä pitäisi ehtiä nukkumaan, työajallako se nukkuu?!?!

Vierailija
36/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaliosta voi ostaa sellaisia kasvonaamioita mitkä tasoittaa ihoa ja virkistää sekä peitepuikkoja mitä laitetaan silmien alle monet käyttää erikseen saunan jälkeen silmän ympärysvoidetta.Sitten pitää muistaa ostaa kasvo vettä ja kosteusvoide aina pesun jälkeen tai ainakin puhdistusmaito Nivea on hyvää.Kasvojen kosteusvoide elvyttää hyvin ihon ja purkin loput voi käyttää käsiin.Ihon hoito on niin tärkeää.Käsille on monia hyviä voiteita Nivea eniten käytetty sillä kyllä käsien iho pehmenee ja toisissa on sitruunan tuoksu.Sellainen pieni nopea käynti kosmetologilla auttaa kun teettää kasvohoidon missä näppylät lähtee.Ne ei maksa paljon.Miehet poistattaa karvoja ja ottaa permanentteja joten eivät voi valittaa.Miehet myös laittaa irtoripisiä ja värejä.

Vierailija
37/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pettynyt, kun on selvästi ottanut huuliinsa täytettä, ja ehkä muutakin teettänyt naamalleen. Olisi näyttänyt esimerkkiä, että nainen riittää omana itsenään.

Vierailija
38/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kehtaa nukkua!! Kyllä pääministerin pitäisi olla töissä 24 tuntia vuorokaudessa, ei siinä pitäisi ehtiä nukkumaan, työajallako se nukkuu?!?!

Muistuu mieleen kun oli takana iltavuoro yövuoro 18 h ja joku sanoi bussissa mistä huoraamasta sitä on tultu menikö pitkäksi.....ainoa ajatus oli päästä nukkumaan.

Vierailija
39/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille tule pusseja tai mustia silmän aluksia vaikka valvoisi viikon tai joillekin tulee turvotusta liiasta suolan käytöstä ei muuten. Jätät suolan pois kuukaudeksi huomaat ettet turpoa.

Vierailija
40/43 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä ymmärrän, miksi sinun suosikkisi pääministeriksi näyttää aina siltä, kuin olisi just roskiksesta noussut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän