Marin se nukkuu yönsä todella hyvin kun ei koskaan näy silmissä väsymisen merkkejä.
Tekee mieli sanoa että pääministeri joka nukkuu hyvin viis välittää maansa tapahtumista.
Kommentit (43)
Hyvä, että nukkuu. Uniongelmista kärsineenä voin sanoa, että ei niiden työtehtävien hoito ainakaan paremmaksi muutu univajeessa.
Toisilla on paremmat unenlahjat, kuin toisilla.
Itsekin stressaantuneena se stressi ei vaikuta unen saantiini.
Minulla oli tuon ikäisenä samanlainen voittokuponki: sileät silmänaluset ja luusto, joka loi silmien alle loivan "matalikon" niin, että silmäpussien muodostuminen oli mahdotonta. Silmieni alla olevat verisuonet ja mahdollisen muun tummuuden sain täysin piiloon, koska minulla oli varaa parhaaseen kosmetiikkaan, lempimerkkini oli Kanebo. Väsymys - sikäli, kun kolmikymppinen sellaista edes kokee - näkyi lähinnä silmien punoituksena ja hieman harittavana katseena.
Marinilla on selvästi hyvät unenlahjat ja sopiva luusto sekä kestopigmenttien lisäksi erinomainen kosmetiikkapakki.
Voi ei, vieläkin hänestä löytyy uusia piirteitä, joihin on pakko puuttua.
Harmittaa, kun pm ei näytä väsyneeltä. Sitten riekuttaisiin vahingoniloisena, jos pm näyttäisi väsyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, vieläkin hänestä löytyy uusia piirteitä, joihin on pakko puuttua.
Harmittaa, kun pm ei näytä väsyneeltä. Sitten riekuttaisiin vahingoniloisena, jos pm näyttäisi väsyneeltä.
No voih! Kyllä sun nyt täytyy mennä antamaan sille rakkaalle Sannallesi jaksuhali kun sun rakastasi jatkuvasti noin sorsitaan.
Ei meidän Sannaa saa arvostella, hän on hyvin herkkä ja pahoittaa helposti mielensä.
Myös ihmiset, joille on tehty lobotomia, ovat hyvin rauhallisia ja onnellisia.
Mä olen kärsinyt jo vuosia unettomuudesta ja aika usein stressistäkin, mutta ei ole silmäpusseja tai tummia silmänalusia. Joillakin on sellaiset, vaikka asiat olisivat hyvin.
Ulkonäöstä ei voi päätellä tuollaisia asioita!
Miten hän pystyy tekemään ulkoma1lta johdettua läpimätää politiikkaa kansan kustannuksella. Onko hänellä omaatuntoa?
Samanmielisten porukassa se on ehkä helpompaa.
Siihen hypnoosi päälle, niin ei tunnu niin pahalta.
Olen 48 v ja nukun usein huonosti stressistä ja alkavista vaihdevuosista johtuen. Mutta ei minulla koskaan ole silmäpusseja, tummat silmänaluset kylläkin. Ne saa meikattua piiloon. Ollapa sellaiset unenlahjat kuin pääministerillämme. Ei menisi omat työpäivät ihan niin sumussa.
Olen ihaillut hänen hehkeää ihoaan. Taitaa hoitaa kuntoaan ja syödä hyvin terveellisesti. Ja tosiaan nukkua hyvin.
Silmissä välillä hyvin kylmä ja tunteeton katse.
En kuulu hänen faneihinsa enkä hänen edustamansa puolueen äänestäjiin.
Taaas persujen aloottama #naisviha-ketju.
Marin on laihtunut pm aloituksen jälkeen todella paljon.
Hyi helvetti millaista porukkaa tänne kirjoittelee.🤮
Miten se kehtaa nukkua!! Kyllä pääministerin pitäisi olla töissä 24 tuntia vuorokaudessa, ei siinä pitäisi ehtiä nukkumaan, työajallako se nukkuu?!?!
Kemikaliosta voi ostaa sellaisia kasvonaamioita mitkä tasoittaa ihoa ja virkistää sekä peitepuikkoja mitä laitetaan silmien alle monet käyttää erikseen saunan jälkeen silmän ympärysvoidetta.Sitten pitää muistaa ostaa kasvo vettä ja kosteusvoide aina pesun jälkeen tai ainakin puhdistusmaito Nivea on hyvää.Kasvojen kosteusvoide elvyttää hyvin ihon ja purkin loput voi käyttää käsiin.Ihon hoito on niin tärkeää.Käsille on monia hyviä voiteita Nivea eniten käytetty sillä kyllä käsien iho pehmenee ja toisissa on sitruunan tuoksu.Sellainen pieni nopea käynti kosmetologilla auttaa kun teettää kasvohoidon missä näppylät lähtee.Ne ei maksa paljon.Miehet poistattaa karvoja ja ottaa permanentteja joten eivät voi valittaa.Miehet myös laittaa irtoripisiä ja värejä.
Oon niin pettynyt, kun on selvästi ottanut huuliinsa täytettä, ja ehkä muutakin teettänyt naamalleen. Olisi näyttänyt esimerkkiä, että nainen riittää omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kehtaa nukkua!! Kyllä pääministerin pitäisi olla töissä 24 tuntia vuorokaudessa, ei siinä pitäisi ehtiä nukkumaan, työajallako se nukkuu?!?!
Muistuu mieleen kun oli takana iltavuoro yövuoro 18 h ja joku sanoi bussissa mistä huoraamasta sitä on tultu menikö pitkäksi.....ainoa ajatus oli päästä nukkumaan.
Ei kaikille tule pusseja tai mustia silmän aluksia vaikka valvoisi viikon tai joillekin tulee turvotusta liiasta suolan käytöstä ei muuten. Jätät suolan pois kuukaudeksi huomaat ettet turpoa.
Nyt minä ymmärrän, miksi sinun suosikkisi pääministeriksi näyttää aina siltä, kuin olisi just roskiksesta noussut.
Ja sinä olet yksi kommarivatipääluuseri.