Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä normaalia?

Vierailija
01.05.2014 |

Mieheni (20v) katselee usein 16v siskonsa rintoja ja peppua. Tyttö on vähän ylipainoinen joten pylly ja rinnat ovat aika suuret. Hän pukeutuu melko antaviin paitoihin ja käyttää suoer push uppeja.. onko normaalia että mies katselee jopa siskonsa rintoja ja peppua? Tämä asia ei häiritse minua enkä ole mustis mutta ihmettelen vain :) kertokaa rehelliset mielipiteenne! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta ja itse kyllä ihmettelisin asiaa ja saattaisin mieheltä siitä kysyä. Hyvä jos sinua ei häiritse mutta minua kyllä häiritsisi. En koe että tuollainen on ihan normaalia...mutta se on minun mielipiteeni.

Vierailija
2/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan heteronainen, mutta joskus jos jollain naisella on tosi avonainen kaula-aukko väkisin katse menee tisseihin, vaikka ei mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
4/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan heteronainen, mutta joskus jos jollain naisella on tosi avonainen kaula-aukko väkisin katse menee tisseihin, vaikka ei mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
5/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epänormaalia katsoa isoa peppua ja isoja rintoja, olivat ne sitten tuntemattomalla naisella tai omalla sisarella. Miksi se ei olisi normaalia?

Vierailija
6/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuuko mies sitten siskonsa rinnoista ja pepusta? :o Ap

Vierailija
7/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä se katselee sitä jotenkin paheksuen, miten siitä pikkusiskosta on tuollainen tullut,. vai valuuko kuola suupielestä? 

Vierailija
8/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vahingossa tulee katsottua. Ei silti tee mieli tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi