Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan häkeltyneitä naiset olisivat jos pääsisivät päiväksi miehen vartaloon

Vierailija
12.12.2020 |

Askel olisi varma ilman horjahtelua ja mieli olisi selkeä ilman sumua. Tälläistä mietin näin aamutuimaan

mies52v

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kukaan meistä ei haluaisi viettää 52 vuotiaan miehen kehossa aikaa. Käyttäisin nekin testosteroiinin rippeet vain itseni lopettamiseen.

Vierailija
22/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän miehistä tuntuisi joutua päiväksi naisen vartaloon ja huomata että klitoris ei olekaan kohdunkaulassa 😮

Aika mielenkiintoista jos joku vielä nykypäivänä noin luulee. On sentää netti ja kaikki

ap

LOL!

Eräässä ketjussa kävi selville, ettei sinulla ole aavistustakaan naisen anatomiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän miehistä tuntuisi joutua päiväksi naisen vartaloon ja huomata että klitoris ei olekaan kohdunkaulassa 😮

Aika mielenkiintoista jos joku vielä nykypäivänä noin luulee. On sentää netti ja kaikki

ap

LOL!

Eräässä ketjussa kävi selville, ettei sinulla ole aavistustakaan naisen anatomiasta.

Totta. Tiedän vain tarvittavat paikat. Ei tuo rehellisesti sanottuna niin kaunis katseltava ole...

ap

Vierailija
24/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa olla isompi. Kerran kävin Japanissa, ja siellä olin pitkä ja roteva naiseksi, Suomessa olen varsin pieni. Olen aina ollut putkiaivo, joten se ei olisi suuri muutos minulle. Mutta suunnistamista kokeilisin, naisena aina eksyn niin olisi kiva tietää olisiko miehenä paremmin. Ja tietenkin pissaisin seisaaltaan.

Vierailija
25/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin 52-vuotiaan miehen kroppaan, niin eniten oudoksuttaisi varmaan polvissa roikkuvat vitjamunat. Miten kävely niitten kanssa onnistuu ja pitääkö istuessa katsoa että ne roikkuu tuolin ulkopuolella?

Vierailija
26/27 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuisin 52-vuotiaan miehen kroppaan, niin eniten oudoksuttaisi varmaan polvissa roikkuvat vitjamunat. Miten kävely niitten kanssa onnistuu ja pitääkö istuessa katsoa että ne roikkuu tuolin ulkopuolella?

Hahaha, nyt vanhempi rouva puhuu asiaa

ap

Vierailija
27/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän