Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiihotutko peppuseksistä?

Vierailija
01.05.2014 |

Kiihottaako muita naisia peppusexi?kokemuksia?itseäni vai kun ilen kännissä ja kiimainen annan naida sinne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään siitä ja laukean melkein heti. Harvakseltaan harrastellaan, viimeksi eilen.

Vierailija
2/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös,minkä ikäisiä konmentoijat olette?itse 33vja harrastan aina kun mies suostuu siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

-nainen 32v

Vierailija
4/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on 37 v.

Vierailija
5/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:53"]Kiihottaako muita naisia peppusexi?kokemuksia?itseäni vai kun ilen kännissä ja kiimainen annan naida sinne.

[/quote]

Enemmän kuin kehtaan myöntää 26v

Vierailija
6/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Saan ihan valtavan orgasmin kun kova ja rasvattu kalu työntyy peppuun. 

N38

Vierailija
7/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan olin kylässä silloisen naiseni luona. Kun menimme sänkyyn, niin hän asettui kohtu asentoon selkä minuun päin. Työnnyin sitten takaapäin hänen sisäänsä. kuvittelin kaluni menevän vaginaan, mutta se menikin peppuun, mikä oli vähän avoinna tuon asennon vuoksi. Hän sai siihen asti voimaikkammat erektiot. Sen jälkeen piti aina naida molempiin reikiin. Naiseni vaatimalla vaati myös peppuun panoa. Itse nautin molempiin naimisesta.

Vierailija
8/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppeseksi on aivan ihanaa ja sitä saan aivan liian vähän...

Olisin onnesta soikea jos saisin kumppanin joka pitäisi myös peppuseksistä yli kaiken. 

Sinkku 26v

Vierailija
9/14 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:50"]

Olisin onnesta soikea jos saisin kumppanin joka pitäisi myös peppuseksistä yli kaiken. 

Sinkku 26v

[/quote]

Olisin onnesta soikea jos saisin kumppanin joka pitäisi myös peppuseksistä yli kaiken ja antaisi sitä usein :P

Vierailija
10/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:14"]

Työnnyin sitten takaapäin hänen sisäänsä. kuvittelin kaluni menevän vaginaan, mutta se menikin peppuun, mikä oli vähän avoinna tuon asennon vuoksi. Hän sai siihen asti voimaikkammat erektiot. Sen jälkeen piti aina naida molempiin reikiin.
[/quote]Siis hetkinen? Kyseessä shemale? Vaikka olisi isokin klitoris, ei kai sitä erektioksi kutsuta?

Vierailija
11/14 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

akti ei kiihota, mutta kun mies nuolee mun anusta, olen kiihotuksesta pähkinöinä.

joskus kun haluan laueta tuohon, höystän omalla sormetuksella aikas nopean orgasmin.

Mies väittää että se on kiihottavinta mitä nainen voi tarjota, persepystyssä ja oma somit hieroo klitorista

Vierailija
12/14 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisen polven homo, joten peppuseksi on erittäin kiihottavaa. Tuntuu ihanalta, kun mies työntyy anaaliini ja vatkaa samalla kulliani sekä puristelee palleista.

Vierailija
13/14 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku 26v

Mä voin alkaa sulle vakipanoksi tai vaikka suhteeseen sun kaa, pannaan normaalisti aina kakkoseen ja vaan pari-kolme kertaa kuussa pilluun :D Tollasen naisen kun saiskin omaksi jostain...

Vierailija
14/14 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:22"]

Olen toisen polven homo, joten peppuseksi on erittäin kiihottavaa. Tuntuu ihanalta, kun mies työntyy anaaliini ja vatkaa samalla kulliani sekä puristelee palleista.

[/quote]

Toisen polven homo!!

kumpi sinut siitti, isäsi vai isäsi