Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta tosiläskinä olemisessa on se, että...

Vierailija
01.05.2014 |

... alkaa haista perseelle kesken päivän.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:52"]

Kylläpä moni tämänkin tunteen tietähä.Itselläpähän taas on anoreksia, eipäkä paljohon naurata.

[/quote]Ei varmasti. Ollaan saman ongelman ääripäissä. Syömishäiriöhän minutkin sai, tosin kärsin ahmimishäiriöstä anorexian sijaan. Toivottavasti tervehdytään molemmat ja päästään kiinni terveeseen elämään. Tsemppiä! ap

Vierailija
2/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:56"]

Paljonko ap painaa?

[/quote] 98kg. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:01"]

Paljonko ap painaa?

[/quote] 98kg. ap

[/quote]

LOL.

Mä luulin, että tässä puhutaan sellaisista +120 kg lihavista. Jos ap sulla ton kokoisena on järkyttävät poimut, jotka hiertävät ja hiki haisee kesken päivän, ei se tarkoita että muilla tosiläskeillä niin on :)

Vierailija
4/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:06"]

Paljonko ap painaa?

[/quote] 98kg. ap

[/quote]

LOL.

Mä luulin, että tässä puhutaan sellaisista +120 kg lihavista. Jos ap sulla ton kokoisena on järkyttävät poimut, jotka hiertävät ja hiki haisee kesken päivän, ei se tarkoita että muilla tosiläskeillä niin on :)

[/quote]Ei mulla ole mitään poimuja. Ihan tasaisen pyöreä. Niin ja olen 160cm pitkä ja kaiken lisäksi siro (siis luonnostaan). Olen sairaalloisen ylipainoinen lääkäreiden mukaan. Ja taatusti niillä vielä suuremmilla tuo perseellehaiseminen on vielä pahempaa kuin minulla. ap

Vierailija
5/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap painaa?

[/quote] 98kg. ap

[/quote]

Okei.. 

Tehostapa sitä hygieniaa ja käydä dödöä ja pikkuhousun suojaa.

Vierailija
6/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 95kg ja minua luullaan 75 kiloiseksi. Toki olen 175cm pitkä. Onhan minulla läskiä, mutta olen myös lihaksikas. Oletko ap lyhyt? Ei minulla ainakaan ole mitään poimuja missään.

Vierailija
7/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olethan juu vähän lyhyempi. Minäkin olisin reippaasti ylipainoinen tilastojen mukaan mutta lihaskuntoharrastus tuo eri ryhtiä olemukseen. Kannatan aloittamaan urheilun! -22

Vierailija
8/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:12"]

Itse painan 95kg ja minua luullaan 75 kiloiseksi. Toki olen 175cm pitkä. Onhan minulla läskiä, mutta olen myös lihaksikas. Oletko ap lyhyt? Ei minulla ainakaan ole mitään poimuja missään.

[/quote]Tuo poimutyyppi ei ole ap. Ei poimuja. Niin ja mitä hyötyä pikkuhousunsuojasta on siihen, että perse hikoaa ja haisee? Mä jotenkin olettaisin, että järkevintä olisi laihduttaa. Hygieniaani en oikein voi enää tehostaa, koska todellakin käyn suihkussa päivittäin, käytän alapesusuihkua ja deodoranttia... suihku kahdesti päivässä saisi vain atopian pahaksi ja rikkonainen hilseilevä ja hikoileva iho ei taatusti  olisi parempi vaihtoehto... ap

Vierailija
9/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on järkevintä laihduttaa mut on sussa jotain muutakin vikaa jos oikeasti lemuat. 

Vierailija
10/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän urheilua voisin alkaa harrastaa? Juoksu ei onnistu, punttisaliin kyllästyn nopeasti (on pirun tylsää), hypyt sattuvat nilkkoihin. ap

Vierailija
11/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:19"]

No tottakai on järkevintä laihduttaa mut on sussa jotain muutakin vikaa jos oikeasti lemuat. 

[/quote]En "lemua". Tuskin kukaan muu huomaa muutosta kuin minä itse. Paitsi tosiaan ehkä iltapäivällä jos menee vessaan heti mun jälkeeni. Väittävätkö muka muut lihoneet, etteivät kehon toiminnot olisi muuttuneet? Hiottaisi enemmän, hengästyttäisi enemmän, olisi useammin epämiellyttävän tunkkainen olo? ap

Vierailija
12/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:19"]

[/quote]En "lemua". Tuskin kukaan muu huomaa muutosta kuin minä itse. Paitsi tosiaan ehkä iltapäivällä jos menee vessaan heti mun jälkeeni. Väittävätkö muka muut lihoneet, etteivät kehon toiminnot olisi muuttuneet? Hiottaisi enemmän, hengästyttäisi enemmän, olisi useammin epämiellyttävän tunkkainen olo? ap

[/quote]

No mä oon aina ollut aktiivinen arkiliikuntaa harrastava, vaikka paino kävikin sadan yläpuolella tiettynä ajanjaksona huonon syömisen takia.

Hikoillut en normaalipainoa enempää, saati hengästynyt. Tunkkainenkaan ei tunnu kyllä tutulta termiltä. Halusin laihduttaa jotta en sairastuisi mihinkään ja koska vanhat vaatteet eivät mahtuneet. 

Vierailija
13/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... jännä. Pitäisköhän mennä lääkäriin? Onkohan mulla joku aineenvaihduntasairaus. En edelleenkään jaksaisi kyllä uskoa etteivät muut läskit hikoile enemmän läskeinä kuin hoikkina ja ettei hiki haisisi pahemmalta. Eikö kukaan hoikka ole muka huomannut sitä, että läskin jälkeen vessaan mennessä siellä haisee perseelle? ap

Vierailija
14/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti on ylipainoiselle oikeasti hyvä harrastus. Samoin vesijuoksu. Molempia aloittaessa kannatta käydä kurssilla, niin liikkuu oikein.

Olen aikalailla samanpainoinen kuin ap, tosin 170-senttinen. Kuntoni on hyvä ja uin nelkoista vauhtia, kun tekniikka on kunnossa ja treenaan monta kertaa viikossa. Olempa jo osallistunut uintikilpailuunkin.

Vierailija
15/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:32"]

Uinti on ylipainoiselle oikeasti hyvä harrastus. Samoin vesijuoksu. Molempia aloittaessa kannatta käydä kurssilla, niin liikkuu oikein.

Olen aikalailla samanpainoinen kuin ap, tosin 170-senttinen. Kuntoni on hyvä ja uin nelkoista vauhtia, kun tekniikka on kunnossa ja treenaan monta kertaa viikossa. Olempa jo osallistunut uintikilpailuunkin.

[/quote]Eikö sua hävetä mennä uimahalliin? Ei mun painoinen 170 senttinenkään mikään merenneito ole... ap

Vierailija
16/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on perseen haju, en tiedä? Ja käy lääkärissä.

Mulla on ystävä joka on jotain 110-130 kg ja ei hän kyllä ikinä haise, edes pitkän juhlimisen jälkeen vaikka käydään perätysten vessassa. 

Vierailija
17/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:32"]

[/quote]Eikö sua hävetä mennä uimahalliin? Ei mun painoinen 170 senttinenkään mikään merenneito ole... ap

[/quote]

No mä ainakin kävin 160/110 mitoillakin. En mä sinne katseltavaksi mene vaan liikkumaan, hyvänen aika. Ei lihavanakaan voi muurautua kotiin. Et saa mitään aikaan jollet yritä tehdä jotain.

Vierailija
18/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä tietoa: läskit haisevat. Valitse vessan josta tulee ulos hoikka ihminen.

Vierailija
19/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:12"]

[/quote]Tuo poimutyyppi ei ole ap. Ei poimuja. Niin ja mitä hyötyä pikkuhousunsuojasta on siihen, että perse hikoaa ja haisee? Mä jotenkin olettaisin, että järkevintä olisi laihduttaa. Hygieniaani en oikein voi enää tehostaa, koska todellakin käyn suihkussa päivittäin, käytän alapesusuihkua ja deodoranttia... suihku kahdesti päivässä saisi vain atopian pahaksi ja rikkonainen hilseilevä ja hikoileva iho ei taatusti  olisi parempi vaihtoehto... ap

[/quote]

Nykyään ihotautilääkärit ja allergologit suosittelevat peseytymistä taajaan myös atoopikoille. Pese itsesi oikeilla aineilla eli esim. Lactacydilla (maitohappobakteerit vähentävät hien hajua) tai suihkuöljyllä ja rasvaa ihosi sopivalla hajustamattomalla perusvoiteella suihkun jälkeen. Uusi Xyliderm-geeli on tehokasta hoitoa ihottumiin sekä imeytyy ihoon todella nopeasti. Auttanee taatusti myös hilseilevään ihoon. Rikkonaista ihoa suosittelen näyttämään lääkärille.

Vierailija
20/34 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon.. onneks en ite oo semmone

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi