Miksi Jaffa-hedelmät laulavat mainoksessa väärin?
Miksi Jaffa-hedelmät laulavat mainoksessa "ja pirtteihin pienoisihin"?
Kommentit (50)
Hyvän mielen mainos, saa hymyilemään 😊
Vierailija kirjoitti:
Maltan tuskin odottaa kun ap katsoo hedelmien toisen esiintymisen, Sylvian joululaulu. Haen naposteltavaa, kertokaa heti kun aikaa!
Kysymyksessähän on nimenomaan Sylvian joululaulu. Jonka sanat menevät "jo pirtteihin pienoisihin", eikä suinkaan "ja pirtteihin pienoisihin".
Ei osata sanoja, eikä tunnisteta lauluja. Puutin siihen, että hedelmät eivät osaa, mutta ongelmahan onkin paljon laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi laulavat väärin? Lyhyt pätkä laulusta ja sekin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari mainos!
Itse äkkipikaisena ja aggressiivisena ihmisenä agitoidun hyvin lyhyellä varoitusajalla tästä mainoksesta. Kerran lensi viskilasi seinään, kun tuo mainos tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan tuskin odottaa kun ap katsoo hedelmien toisen esiintymisen, Sylvian joululaulu. Haen naposteltavaa, kertokaa heti kun aikaa!
Kysymyksessähän on nimenomaan Sylvian joululaulu. Jonka sanat menevät "jo pirtteihin pienoisihin", eikä suinkaan "ja pirtteihin pienoisihin".
Ei osata sanoja, eikä tunnisteta lauluja. Puutin siihen, että hedelmät eivät osaa, mutta ongelmahan onkin paljon laajempi.
puutuin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvivirsikin. Tässähän olisi kiva yö tulossa, jollei palsta sulkeutuisi.
Suvivirren harjoituksessa joku hu_su pilaa koko projektin.
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko itku, jos laulu esitettäisiin oikeilla sanoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi laulavat väärin? Lyhyt pätkä laulusta ja sekin väärin.
Yritä itse opettaa hedelmiä laulamaan, jos kuvittelet osaavasi paremmin. Aina näitä besserwissereitä.
Se on Vain elämää hedelmät ja ne on muokanneet biisiä.
Suvivirsikin. Tässähän olisi kiva yö tulossa, jollei palsta sulkeutuisi.