Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhriutuva ihminen näkee aina syyllisiä ympärillään, mutta ei koskaan peilissä. Hän kokee, että onneton elämä on kaikkien muiden syytä ja viettää päivänsä ajatellen, mikä kaikki menikään vikaa

Vierailija
11.12.2020 |

Huom

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa tämä Helsingin vihreille naisille.

Vierailija
2/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kynnnysten ylittämistä jotta luottamus taas normalisoituuu.

Vierailija
4/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ikäiiset ihmiset esim käytttäytyy eri ikä vaiheissa eritavalla ja tuo että esim syrjäytyy vaikka peruskoulun jälkeen niin siinä nuoruuden ja aikuisuuden kynnykselllä paha pudotus sinälllään.

Vierailija
5/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen joskus, että jotkut ihmiset tekevät minulle vääryyttä ilman syytä. Mutta kyllä minulla on paljon itsekriittisiäkin ajatuksia, kun pohdin, miksi minua on kiusattu ensin koulussa ja sitten aikuisena työelämässä. Mietin, pitäisikö minun tehdä jotain toisella tapaa - sanoa asioita eri tavalla - olla erilainen kuin nyt olen. Joten yleistyksesi ei päde ainakaan minuun.

Vierailija
6/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri ikäiiset ihmiset esim käytttäytyy eri ikä vaiheissa eritavalla ja tuo että esim syrjäytyy vaikka peruskoulun jälkeen niin siinä nuoruuden ja aikuisuuden kynnykselllä paha pudotus sinälllään.

Minuusta olis aika hyvä jos esim nuorille tuossa iässä olisi jotakin musisointia vaikka hevi ja rock bändejä että se rationaalisuus niiden tunteissa vellomisen sijaaan nousisi enemmän framillle.

Vierailija
7/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se onkin niin. Pitää vain olla eskaloitumatta liian usein.

Huomaatte kai sarkasmin?

Vierailija
8/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ihan noin suoraan mene.

Maailmassa on ihmisiä, joiden on ollut pakko uhrautua muiden puolesta.

Ovat olleet niin omantunnontarkkoja, että ovat hoitaneet sairaan puolisonsa, ja sairaat iäkkäät ihmiset hautaan saakka.

Ei se ole heille uhrautumista sinänsä, he ovat halunneet tehdä sen, koska ovat välittäneet niin paljon lähimmimistään, että ovat tehneet tuon.

Eivät he ole katkeria, mutta väsyneitä ja tyhjiä kun kaikki on ohi.  Ovat uuden elämän edessä tällöin.

Ei kannattaisi puhua uhrautumisesta, jos ei käsitä mitä se oikeasti tarkoittaa.

Uhrautuminen on pyyteentöntä.

Vierailija
9/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuusta olis aika hyvä jos esim nuorille tuossa iässä olisi jotakin musisointia vaikka hevi ja rock bändejä että se rationaalisuus niiden tunteissa vellomisen sijaaan nousisi enemmän framillle.

Munn esiim yksi hyvin läheinen ihminen lähtee palvetaloon psykoosin kärsitttyä. Jut oli esiim se jutttu ennen häneen psykoosia kun tuli uutisisssa että oli ajanut torilla kuorma autollla ihmisten pääälle joku niiin hän löii television pskkasi suuunnilleen ja kaiikki uuutiset joutuu piiilottamaaan ja ulko ovea joutuuu käydä kokeilemasssa että se on lukossa useita kertoja päivässsä.

Vierailija
10/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. En meinaa enää jaksaa ainaista valitusta, kun ei itse tee ensimmäistäkään asiaa parantaakseen tilannettaan. Kaikissa muissa vain on vika.