Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koristelet pimppisi vapun kunniaksi?

Vierailija
01.05.2014 |

Mnulla on vain perinteisesti serpentiiniä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 11:53"]

Tippurileipä on haaroissa.

[/quote]

Parhautta!

Vierailija
22/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toosani ei koristelua kaipaa, koska minulla on valmiiksi jo rusina jalkovälissä. Ei sentään hiivakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kiertänyt tämän vuoden vappukarkelot pelkkä Iltasanomien Elop-vappunaamari alapääni suojana.

Vierailija
24/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:34"]

Mungostylen meikkikoulun mukaisesti värjäsin spray-värillä koko tuheron ihanan strawberry blonden väriseksi. Ensin värjäsin vain osioita, mutta toisella värjäyskerralla, harjauksen jälkeen, suihkuttelin ihan villisti koko pehkon pinkiksi. Tuo suihkuväri on siitäkin kiva, että karkottaa kaikki puutarhassa elävät vipeltävät eliöt.

[/quote]Mutta näin kylmillä ilmoilla ei varmaan ole kovin kiva kulkea alapää paljaana, ja vaatteissa se hankautuu pois, ja muutenkin lähtee pesussa? Suosittelisin ihan oikeita betty-värejä.

Muotoiluun on olemassa myös sapluunoita valmiina.

Vierailija
25/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ampua sieltä vesi-ilmapalloja!

Vierailija
26/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin posliiniksi ja laitoin oranssin pelleperuukin tilalle. Mies yllättyi täysin vappulounaalla, kun kohotin hameen helmojani. Sitten minua jo vietiinkin! Hyvää wappua! :)

Vierailija
27/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieheni tekemä dildo. Se oli ollut fiksu laittoi kortsun sisälle uretaanivaahtoa

ja se on melkoinen jätti. Kun hää otti peiton pois niin siellähän se tökötti pillussa serpenteineen, ilme oli kyllä hyvä :D

Vierailija
28/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi saanutkin vappuna pillua. Vaimoni on iltavuroissa, eikä jaksa enään töiden

jälkeen enkä viitsisi paljon kysellä. Että hyvää vappua vaan.M50+

Vierailija
29/29 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koristin häppärini sellaisilla tekohuulilla, joita saa pilailupuodeista https://www.tirina.fi/images/kuvapankki/mixi/xyW_TB_12948_A_325_juomahuulet.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi