Miten koristelet pimppisi vapun kunniaksi?
Kommentit (29)
Olen antanut karvojen kasvaa ja nyt sitten värjään ne vappuhuiskan tyyliin.
Kondomit toimittavat ilmapallojen virkaa, ja kaipa ne vakkariserpentiinit on viritettävä haaroihin.
Ajattelin kostuttaa simalla ja koristella sokerilla. Nam!
Pari isoa heliumpalloa olen letittänyt pimppikarvoihin kiinni, toinen on Hello Kitty ja toinen vähän rajumpi Transformers-pallo.
vittu, ootte kyl niin kekseliäitä ja hauskoja
Minulla on glitteriä ja sellainen puhalluspilli
Värjäys, olen sitonut vappupallon karvoihin ja kaiken kruunaa yo-lakki, pillussa tietenkin.
Mielestäni on turhan wt jos nyt käytetään vapputeemaisia koristeita. Meinaan erottua porukasta survaisemalla joulukuusen ja vieläpä B-rapun puolelle.
http://www.myhusbandateallmyicecream.com/2012/01/out-with-the-vajazzle-in-with-the-merkin/
Mulla on posliini, mutta juhlapäivinä käytän merkiniä. Mulla ei ole kuvaa omista vappumerkineistäni, mutta tuolta linkistä näette idean.
Tuo puku&solmio -tsydeemiin siis tulee yo-lakki, ja toisessa on noiden pekonien sijasta nakit ja perunasalaatti.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:42"]Minulla on glitteriä ja sellainen puhalluspilli
[/quote]
Mullakin on puhalluspilli :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:42"]Minulla on glitteriä ja sellainen puhalluspilli
[/quote]
Mullakin on puhalluspilli :)
[/quote]Ja mulla on puhalluspillu, törähdyksiä lähtee kävellessä kuin jostain houkutuspillistä.
Aika köyhästi. Nakki, jonka vieressä hölskyi pari puolityhjää ilmapalloa kävi siellä vähän koristelemassa, mutta ei edes perunasalaattia tullut vaan pelkkää majoneesia.
En mitenkään... vai dildoako varten pitäisi? ;(
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:22"]En mitenkään... vai dildoako varten pitäisi? ;(
[/quote]
Jos koristelet kunnolla niin voit saada muutakin kuin dildoa ;)
Laitan strösseleitä kuin jäätelöannoksen pintaan, tulee herkku!
Mungostylen meikkikoulun mukaisesti värjäsin spray-värillä koko tuheron ihanan strawberry blonden väriseksi. Ensin värjäsin vain osioita, mutta toisella värjäyskerralla, harjauksen jälkeen, suihkuttelin ihan villisti koko pehkon pinkiksi. Tuo suihkuväri on siitäkin kiva, että karkottaa kaikki puutarhassa elävät vipeltävät eliöt.
Mulla on menkat, mutta hoksasin, että voin korvata tamponin sellaisella muovisella paukkupommilla, josta narua vetäisemällä lentää ilmaan värikästä serpentiinimäistä materiaalia.
mulkulla ajattelin tuon koristella. serpentiinit kun ei oikein hoida asiaa.