Hyvä anti-age yövoide 35-vuotiaalle
Apua. Onko kokemusta jostain semmoisesta merkistä, jonka levittämisen jälkeen näyttää aamulla jälleen 25-vuotiaalta... Äkkiä!
Kommentit (27)
Mä olen 34 enkä ole koskaan käyttänyt mitään yö-, päivä-, antiage- tai silmänympärysvoiteita ihan vain siitä syystä, että olen laiska, pihi enkä oikein usko niihin. Tämä kaiketi kostautuu myöhemmin, mutta ainakin tähän mennessä olen saanut pitää rypyttömän naaman. Minulla on vain jotain perusvartalovoidetta (merkki vaihtelee), jota suihkun jälkeen levitän koko keholleni, kasvot mukaanlukien. Auringonottoa en harrasta, juon paljon vettä, punaviiniä ja vihreää teetä sekä syön kalaa, marjoja, hedelmiä ja vihanneksia paljon. Lähes aina kysytään paperit Alkossa/baarissa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:27"]
Miten te osaattekin pilata ketjun kuin ketjun? Tämä siis esim. numerolle 22.
[/quote]
pilata? eikös tuo ollut ihan vain huumoria =)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:27"]
[/quote]
pilata? eikös tuo ollut ihan vain huumoria =)
[/quote]
mustaksi huumoriksi minäkin sen tulkitsin. Tiedä sitten oliko ilkeilyksi kuitenkin tarkloitettu. Usein tulkitsen väärin asioita :) Pysyy positiivisena kuitenkin kun pitää kaikkea sarkasmina.
Lumenen Basic Blue, saa perusmarketeista. Olen kokeillut jos jonkin sortin kalliita mömmöjä, mutta tähän ihastuin heti. Hyvä tuoksu, levittyy helposti, tarpeeksi paksu yövoiteeksi, ei kuitenkaan tahraa. Suosittelen!
Hei kiitos vinkeistä, nyt palasin katsomaan. Tai no, kiitos kaikista muista paitsi tuosta appiukkovinkistä... Siis kun mun naama ei tosiaankaan ole likainen.
ap