Pitäiskö huolestua kun kaks pulloo viiniä ei tunnu missään?
Eli siis viimeiset kulaukset menossa, eikä edes tunnu että olis huppelissa. Ja tiedän että huominen on ihan normaali päivä, ei krapulaa..
Kommentit (25)
Siis apua oikeesti! Nyt jotenkin heräsin tähän todellisuuteen, täähän on järkyttävä määrä!!! Ei tätä voi selitellä millään..:( ap
Kato oliksne sittenkin alkoholittomia? :D
Ei oo alkoholittomia..huoh! Siis oon kai todellinen alkoholin suurkuluttaja, ja varsinkin naiseksi! Vaikka mielessäni nyt ajattelenkin ett voin lopettaa koska tahansa. Mutta voinko..:/..ap
Pahimpina opiskeluaikoina, kun join joka viikko räkäkännit, kaksi pulloa viiniä meni mulla helposti, mutta kyllä niistä jo tunsi olevansa selvästi humalassa. On se aika paljon, jos on siis yli 10% alkoholipitoisuudesta kyse mitä useimmissa viineissä on. Monissa kuohareissa on kyllä paljon vähemmän.
Kyllä sä pystyt vähentämään ja jopa lopettamaan, jos vaan haluat.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:39"]Eli siis viimeiset kulaukset menossa, eikä edes tunnu että olis huppelissa. Ja tiedän että huominen on ihan normaali päivä, ei krapulaa..
[/quote]Olet suurkuluttaja tai alkoholisti. Hae hoitoon. Mulla yks työkaveri joka on selvästi krapulassa tai kännissä töissä. On opettaja. Esimies ei puutu. Juoppo jää kohta eläkkeelle. Kaikki huomaa, kukaan ei puutu. Miten te puuttuisitte?!
Heip..tänään olo ihan ok, pyykkiä pesty ja kotia siivottu. Tämähän se varmaan onkin juuri kun ei sitä kauheaa kankkusta tule! Eli sitä vaan ajattelee että no eihän se niin paljon ole..mutta tiedän kyllä että tähän pitää tulla muutos. Väkisinkin tuollaiset määrät vaikuttaa terveyteen...ap
Ei vain se määrä, vaan myös prosentit.
Mun työkaveri tuli muutaman kerran töihin kännissä, useimmakin kerran krapulassa. Kun tuo oli kännissä, huomautin siitä pari kertaa.
Yhtenä päivänä ei pomo ollut töissä ja passitin tosi kännisen kollegani kotiin. Suuttui mulle kunnolla, mutta kannatti. Kollegani hakeutui seuraavana päivänä kuukaudeksi hoitoon ja on nyt ollut kuivilla useamman vuoden.
Ei saisi mahdollistaa kenenkään kännissä töissäkäymistä.
Kyllä todellakin pitäisi. Mulle tulisi huono olo jo yhdestä pullosta, eli muutama lasillinen on todellakin maksimimäärä mulle ja sekin tosi harvoin. Kahdesta pullosta varmaankin delaisin.
On paljon. Itse juon olutta pari kertaa kuussa n 3 desiä, humalahakuisesti en koskaan. Yhdestä 13% viinipullosta olisin jo aika huppelissa. Kahdesta varmaan nukahtaisin ja seuraavana aamuna laatta, tai ainakin lähellä.
Riippuu siitä missä ajassa joit ne kaksi pulloa. Jos olet lipitellyt pitkin iltapäivää ja iltaa niin ei se nyt niin ihmeesti tunnu, jos olet vielä juonut vettä välillä. Jos taas vetäisit parissa tunnissa molemmat pullot ilman mitään muuta, toleranssisi on kyllä huikea ja viittaa alkoholin suurkulutukseen.
Join nuo pullot ehkä noin klo 17-01..eli onhan siinä aika pitkä aika tissutella..ap
Hirveä määrä! Mulla tulisi stoppi jo yhden pullon jälkeen, vaikka viikoittain kupittelenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:39"]
Eli siis viimeiset kulaukset menossa, eikä edes tunnu että olis huppelissa. Ja tiedän että huominen on ihan normaali päivä, ei krapulaa..
[/quote]
Huoh, taasko se alkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 12:25"]
Join nuo pullot ehkä noin klo 17-01..eli onhan siinä aika pitkä aika tissutella..ap
[/quote]
Ei mullakaan tuossa ajassa juuri missään tuntuisi. Oli tapana juoda yksi pullo lauantai-iltaisin, mutta lopetin senkin, kun en tuntenut yhtään mitään. Eikä ole toleranssi laskenut vaikka nykyisin menee kuukausia kokonaan juomatta, toiset vaan kestää alkoholia paremmin.
No jos olet noin pitkän ajan kuluessa lipitrllyt niin eri juttu. Eihän siinä taida tulla kuin lasillinen tunnissa. Ei hätää.
Mä juon helposti pari pulloa viiniä. Pullollinen menee tunnissa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:50"]
Kato oliksne sittenkin alkoholittomia? :D
[/quote]
Tuli mullekin mieleen, kerran ostettiin laivalla hyttijuomaksi jotain luomuviiniä ja vähän ihmeteltiin - no alkoholitonta, järkytys oli suurehko.
No todellakin pitäisi! Itse olisin joko tajuton tai oksentaisin.