No ostiko Martina sen uuden kämpän
Kommentit (29)
Martina ostaa kerrostaloasunnon ..
Sincc
Tai jonkun sellaisen osakkeen. Enhän minä tämmöisiä juoruja seuraile.
Se vain tarttui tulevaisuudesta matkaan .. Joku semmonen se oli ..
Sincc
Vajavaiset on mun tiedot, kun en näitä seuraile.
Tähän käsitykseen jäin. Mut odotellaan ..
Sincc
Miten 200 000€? Ei sillä Helsingistä oikein kämppää saa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinalla on se miljonääri Ruotsissa. Ehkä se voisi jeesiä. Ei 200 000 € nyt niin paljon ole. Ja onhan Martinalla hyvät tulot.
Niin voihan sillä NYT olla hyvät tulot, mutta kun laina-aika on pitkä, niin tulotason pitää jatkua hyvänä.
Martinan tapauksessa se on todella epävarmaa.Kyllä Martina jostain raapii pennit kasaan. Pyörittihän se vuosikausia sitä tanssiryhmääkin, se jos mikä on vaikeaa bisnestä. Näin jonkun tosi-tv jakson siitä.
Olen ehkä maailman huonoin ihminen antamaan yritysneuvoja, mutta itsekseni mietin noita Martinan bisneksiä. Selkeästä on hyvin sinnikäs ja yritteliäs. Tosi vaikeita ja kilpailtuja aloja yrittää. Tuo hyvinvointibisnes tuntuu kannattavan, mutta tuolla työmäärällä saisi monen muunkin yrityksen pyörimään ja suuremmalla voitolla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että miksi piti Ruotsista asti etsiä miljonääri. Eikös Suomestakin olisi löytynyt.
Ruotsin miljonääri ei ole lukenut seiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että miksi piti Ruotsista asti etsiä miljonääri. Eikös Suomestakin olisi löytynyt.
Ruotsin miljonääri ei ole lukenut seiskaa.
Martina on ollut kyllä monessa mukana. Kaunis on, joten kyllä Suomestakin kuitenkin joku miljonääri olisi löytynyt. Ehkä luonteeltaan on liian tulinen. Tämä uusi rakkaus taitaa olla samaa sorttia: tumma ja tulinen.
Oikein yllätyin, kun näin turkiskuvan. En tykkää turkeista ja ovat mielestäni menneen talven lumia. Mutta alku ainakin, että yrittää saada mainostöitä.