Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaat ihonhoitotuotteet

Vierailija
30.04.2014 |

Mitkä ovat parhaat kasvovesi sekä kasvorasva sekaiholle? (Kuivat posket, rasvoittuva otsa ja leuka sekä nenän alue, leuka TÄYNNÄ mustapäitä jotka ei vaan lähde. Olen käyttäny nyt nivean ja lorealin tuotteita; cleaning milk, kasvovesi sekä kasvorasva, ja 1-2krt viikossa mustapäitä ehkäisevä/poistava aine. Ihoni on hieman paremmassa kunnossa, mutta jatkuvasti puskee uusia näppyjä,osa siksi koska syvältä tulee epäpuhtaudet esiin. Mustapäät ovat ja pysyvät kuitenkin.)

Vain kokemuspohjalta kiitos.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalogica- sarja. Ja sieltä iholle sopivat tuotteet

Vierailija
22/35 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista löytyy hyviä tuotteita kun kysyy neuvoa.Kosmetologin tekemä ihonpuhdistus kirkasti minun ihoa kummasti.Saunassa olen hieronut kasvoihin itsetekemän kuorinnan.Hunajaa sokeria ja öljyä sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan siltä, että kasvosi kosteustasapaino on hukassa. Suosittelen kokeilemaan herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita, jotka ei sisällä hajusteita, säilöntäaineita tai mineraaliöljyä (pahentaa vain näppyjä tukkimalla huokoset). Kasvorasvaksi suosittelen ihoa kunnolla syväkosteuttavia ja tasapainoa palauttavia ja jotka jättää ihon hengittämään.

mustapäihin auttaa esim höyrynaamio (esim sauna, kuuma pyyhe naamalle) -> auikaisee huokoset ja sitten esim kaupoista saatavilla mustapäälapuilla saa aika hyvin "ihomatoja" pois heti höyrytyksen jälkeen ja sitten hyvä kosteuttava rasva.

Itselläni oli juuri kuvailemasi iho vuosi sitten vielä, nyt ihon kosteustasapaino hallinnassa, kun jaksaisi mustapäitä hoitaa niin niitäkin olisi vähemmän. :)

Apteekin kosmetologi suositteli itselleni vichyn derma"jotain" sarjan ihorasvaa (epäpuhtaalle iholle tarkoitettua komodogeenistä rasvaa) silloin kun hain ongelmaan ratkaisua, ja pari päivää iho oli ok, kunnes aloin saada hillittömästi näppyjä uudestaan. Eli se 20€ rasva ei ollut oikea. Sitten siirryin (vanhan naisen entisajan vinkistä vaarin ottaneena että kosteutus kosteutus ja kosteutus on kaiken a ja o) sensitive sarjaan ja syväkosteuttaviin kasvorasvoihin (ja kiinnitin erittäin paljon huomiota mitä meikkiä käytän kasvoillani, etteivät tuki huokosia) ja nyt olen saanut nauttia tasapainoisesta kasvojen ihosta koko talven. Ja atoopikkona olen kärsinyt aina ihottumista ja kutinasta kasvoissa, nyt niitä ei ole ollut. Finnejä nousee aina muutama, olenhan raskaana, edellisessäkin raskaudessa ja aina murrosiästä lähtien naama kukkii hormonien mukana.

Vierailija
24/35 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerinilla myös hyvät tuotteet ja niitähän saa apteekista.

Vierailija
25/35 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa:

Käytössäni on siis Lumenen sensitive sarjan puhdistusemulsio ja kasvovesi sekä artic Aqua sarjan syväkosteuttavat päivä- ja yövoiteet. Ja sitä ennen olen siis kokeillut todella monen sarjan tuotteita, ja toisaalta mitään yli 20€ tuotteelta en ole alkanut maksamaan, ihan hullua maksaa tuotteista jopa 50€ per pikku purnukka. Meikkivoiteena tällä hetkellä ihan vaan sävyttävä artic aquan päivävoide, mutta tuon kosteutus ei riitä yksistään vaan laitan normaalin päivävoiteen ensin ja sitten vasta sävyttävän.

Sori jos kuullostaa hirmu mainostamiselta mutta olen vain hirvittävän tyytyväinen tuotteisiin! :)

Vierailija
26/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä auttaa nyt ja jatkossa, on ravinto. Riittävästi rasvaa, eläinperäistä, koska ihminen kuuluu eläinkuntaan. Kun iho saa tarpeeksi sopivaa rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja ruuasta, ihoa ei tarvitse yrittää parantaa keinotekoisilla ja hintavilla kosmetiikkateollisuuden tuotteilla. Toki mainoksilla yritetään saada vähä-älyiset luopumaan rahoistaan. Mieti hetki miksei miesten iho tarvitse kaikkia mahdollisia kosmetologien "suosittelemia" tuotteita. Olisiko niin, että miehet ymmärtävät kusetuksen ja vain naiset menevät helppoon ja ilolla maksavat? Omalla kokemuksella ruokavalion täysremontti (itsetehtyä ruokaa puhtaista raaka-aineista) paransi kuvaamasi ns. sekaihon. Nykyisin riittää pelkkä vesipesu. Toki saan mustapäät ja finnit takaisin syömällä sokeria ja viljaa.    

Vierailija
27/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean voiteet

Vierailija
28/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:04"]

Ainoa mikä auttaa nyt ja jatkossa, on ravinto. Riittävästi rasvaa, eläinperäistä, koska ihminen kuuluu eläinkuntaan. Kun iho saa tarpeeksi sopivaa rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja ruuasta, ihoa ei tarvitse yrittää parantaa keinotekoisilla ja hintavilla kosmetiikkateollisuuden tuotteilla. Toki mainoksilla yritetään saada vähä-älyiset luopumaan rahoistaan. Mieti hetki miksei miesten iho tarvitse kaikkia mahdollisia kosmetologien "suosittelemia" tuotteita. Olisiko niin, että miehet ymmärtävät kusetuksen ja vain naiset menevät helppoon ja ilolla maksavat? Omalla kokemuksella ruokavalion täysremontti (itsetehtyä ruokaa puhtaista raaka-aineista) paransi kuvaamasi ns. sekaihon. Nykyisin riittää pelkkä vesipesu. Toki saan mustapäät ja finnit takaisin syömällä sokeria ja viljaa.    

[/quote]

Joo, kyllä muakin veetutti kun tajusin kuinka paljon rahaa olen tunkenut aivan turhiin tuotteisiin. Dermatologisesti testattu jne. ja ihosta tulee heleämpi, ihan niinkuin se kosmetologi mainosti. Tuli tyhmä olo. Ratkaisu on kuitenkin loppujenlopuksi ainoastaan ravinto. Miksi naiset ei ymmärrä, että niitä vaan rahastetaan?

Vierailija
29/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kosteusvoiteeksi apteekin Humektan-voide

2. Näppyläalueille Basiron-aknevoidetta 1 kerta päivässä

3. Ruokavaliosta sokerit,rasvat ja hiilarit minimiin/pois. Paljon vettä.

4. Kasvojen puhdistus erisan-puhdistusgeelillä joka aamu ja ilta.

Jos näistä ei ole apua, niin ainoa tapa hoitaa iho kuntoon on ihotautilääkäri. Liian usein ongelmaihoiset uskovat liikaa itsehoitoon (kuten minäkin) ja käyttävät pienen omaisuuden eri ihonhoitotuotteisiin. Ikävä totuus vain on että jos ongelmat johtuvat lääketieteellisistä syistä, ei niitä voi korjata itse vaikka rasvapurkit maksaisivat kuinka monta kymppiä...

Vierailija
30/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen naiset. Jos sinun kasvojasi kuivaa, hierotko niihin vettä? Vai auttaako rasva? Ja mieti hetki lisää, jos se tarpeellinen rasva iholle tulisikin ruuasta, voisitko jättää kauppaan ne petrokemian jätteistä tehdyt kalliilla brändätyt voiteet? Luonto kiittää kuten lapsesi, joille jää luontoa ihasteltavaksi. 

Vierailija
31/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon hirveesti vettä, käytän perusvoidetta, lidlin 2e kuorintaa ja lush-saippuat hiuksista alkaen. finnit gone!

Vierailija
32/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:47"]

Eucerinilla myös hyvät tuotteet ja niitähän saa apteekista.

[/quote]

Minulla on eucerinin aquaphoria huulirasvana. Mutta sitten petyin kovasti kun kokeilin jotain eucerinin päivävoidetta, koska siinä oli tuoksu. Vaikka se oli mieto, niin sain siitä lievän päänsäryn. Muuten se olisi EHKÄ voinut sopiakin.

Vierailija
33/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla miehillä on paljon paksumpi iho kuin minulla. Oma ihoni on sellaista paperisen ohutta ja kuivaa. Ei siis auta, että jättää vain miesten tapaan sikseen!

Vierailija
34/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 02:22"]

Aikuisilla miehillä on paljon paksumpi iho kuin minulla. Oma ihoni on sellaista paperisen ohutta ja kuivaa. Ei siis auta, että jättää vain miesten tapaan sikseen!

[/quote]No oletko edes koittanut jos vaan jättäisit ne teolliset rasvat sinne kaupan hyllyyn ja antaisit ihosi toimia niinkuin sen on tarkoitettu? Siinä voi mennä hetki ennekuin iho löytää takaisin siihen normaaliin tasapainoon (joka oli olemassa ennenkuin aloit käyttämään kasvorasvoja), mutta halvemmalla ja helpomalla pääsee, jos sen hetken kestää. Been there jne. Ja muista se eläinrasva ruokavaliossa, iho kiittää.

Vierailija
35/35 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 02:22"]

[/quote]No oletko edes koittanut jos vaan jättäisit ne teolliset rasvat sinne kaupan hyllyyn ja antaisit ihosi toimia niinkuin sen on tarkoitettu? Siinä voi mennä hetki ennekuin iho löytää takaisin siihen normaaliin tasapainoon (joka oli olemassa ennenkuin aloit käyttämään kasvorasvoja), mutta halvemmalla ja helpomalla pääsee, jos sen hetken kestää. Been there jne. Ja muista se eläinrasva ruokavaliossa, iho kiittää.

[/quote]

Käytän voita ja syön juustoja. Mutta silti on ohut iho. :(