Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
30.04.2014 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä reilun vuoden ja yhdessä asuneet 9kk. Olemme monessa asiassa melko erilaisia, mutta arki on silti ihanaa. Huomioimme toisiamme pienin elein ja rakkautta riittää. pientä turhanpäiväistä riitelyä meillä on, mutta se on pääosin sitä perinteistä vääntöä, kun yhdessä paljon aikaa vietetään. Seksiä meillä on 1-2 kertaa viikossa(mies haluaisi useamminkin, mutta on ok asian kanssa) ja se on usein hyvin kiihkeää. MUTTA, tämän lisäksi mieheni masturboi normaalisti 2-4 kertaa päivässä. Olenkin alkanut miettiä, että onko tämä ihan normaalia? Onko minun haluissani jotain vikaa, vai onko miehelläni jonkun sortin addiktio? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
2/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin vieraissa? Mikset osallistu mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Estä se itsetyydytys, niin alkaa kaikki ohi kulkevat perseet kiinnostaa.

Vierailija
4/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastetaan joka päivä ja sen lisäks mies masturboi lähes päivittäin tai useamman kerran päivässä. itse en koe asiaa addiktioksi tai häiritseväksi, niin kauan kun meillä on seksiä. Itse en jaksaisi niin paljon olla jalat levällään, joten järjestely sopii mulle

Vierailija
5/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti tämä aihe tahtoo välillä vähän kärjistyä. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Onko tilanne pahentunut ajan kanssa?

Vierailija
6/6 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi