Kuinka monta maskipakettia taloudessasi on mennyt tähän asti?
Kommentit (17)
En ole laskenut. Asuinmaassani on maskipakko, käyn ulkona joka päivä.
Käytän kangasmaskeja, joten ei yhtään.
Yksi 50 kpl paketti. Tai ei se vielä kokonaan ole mennyt, laitoin juuri viimeiset viisi käsilaukkuun käyttöä odottamaan. Yhden hengen talous.
ehkä 10-12, en muista tarkkaan, paketeissa on myös eri määrä niitä maskeja, kun aluksi piti ostaa sitä mitä sai ja sitten kun tuli valikoimaa niin kokeilla eri merkkejä. Nyt on noin parisataa maskia hamstrattuna:D
Päivässä menee 2 maskia työmatkoilla. 1-hengen talous
Yksi kokonainen paketti ja toisesta puolet. Käytin aiemmin kangasmaskeja mutta nyt kun tilanne on pahempi käytän IIR maskeja. Käyn päivittäin töissä ja kuljen julkisilla pahimpaan ruuhka-aikaan.
0. Talouden ainoat 2 pakettia, koulusta saatu, on avaamatta.
Kaksi 50 kpl pakettia mennyt, kolmas avattiin eilen. Todella paljon kyllä. Olen yrittänyt etsiä kunnollisia kangasmaskeja mutta ei oikein löydy.
Olen käyttänyt vasta yhden maskin. 5 annoin paketista sukulaiselle. Minulla on 2 kangasmaskia ja tuo 50 kpl kertiksen paketti.
Yksi 50kpl. Saan maskit töistä ja muuten rajoitetaan kontaktit vain välttämättömään asiointiin eli ruokakaupassa käyntiin, joten aika kauan kestää yksi pkt. Nyt tosin pitää olla maski, kun vie ja hakee lasta päiväkodista.
Ei yhtään, koska käytämme kaasunaamareita.
Nolla