Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasia mehuja juotte?

Vierailija
11.12.2020 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% kylmäpuristettu tyrnimehu. Eipä muuta. 

Vierailija
2/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristan joskus itse appelsiineista mehua. En muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia mitä kaupasta löytyy, niitä litran tölkkejä. Testailen uusia makuja. Lisäksi kotona on aina mansikkamehutiivistettä, jota juon kuumana. 

Vierailija
4/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mehuja tosi harvoin. Lähinnä ostan yhden purkin joskus.

Vierailija
5/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sokerilirut ei kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vaapukkamehua.

Vierailija
7/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehut ovat suunnilleen yhtä terveellisiä kuin limu. Vältän niiden juomista. Ehkäpä kerran kaksi vuodessa hotelliaamiaisella tai kylässä otan appelsiinimehua. En suoraan sanottuna ymmärrä, miksi niitä juodaan, enkä koskaan osta niitä kotiin. Ei ne niin hyviä ole, että viitsisi. Mieluummin pilaan maksani punaviinillä.

Vierailija
8/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorepuristettua appelsiini- tai omenamehua, yleensä luomuna. Verigreippituoremehu on myös ihanaa, tykkään sen happamuudesta. Nykyään tulee kuitenkin ostettua S-kauppojen mehunpuristuskoneilla puristettua tuoretta appelsiinimehua, jos jotain mehua on saatava.

Jos miehen mummolta saadaan karviaismehua, niin sitä juon tietenkin, kun voi itse laimentaa itselle sopivaksi ja on minulla jotain Tescon sokeritonta mehuakin kaapissa, kun on tuo diabetes, niin pakko rajoittaa sokerimehuja ja jättää ne tilanteisiin, joissa verensokeri on joko liian matalalla tai tekee mieli herkutella jollain edes jotakuinkin vitamiinipitoisella herkulla.

Vierailija
9/9 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon hyvin harvoin mehua, mutta joskus saatan juoda lasillisen jotain halpismehua, jota mies ostaa Lidlistä. Yleensä se on omena- tai appelsiinimehua. Ihan ok makuista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme