Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskettuun aikaan 2 viikkoa ja mies juo

Vierailija
30.04.2014 |

Onko tää nyt ihan ok? Sairaalaankin 80km matka..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa taksin

Vierailija
2/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikoi maksaa kyllä jos lähtö tulee mutta kuka haluaa synnyttää känninen äijä vieressä? -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "juo"? Tissuttelee olutta näin vapun kunniaksi vai vetelee leijonaa harva se ilta? Jos jälkimmäinen niin miksi ylipäätään lisäännyt sellaisen kanssa?

Vierailija
4/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan helmen olet löytänyt.

Vierailija
5/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?

Ei kai se äijä paksuna ole? Ja mitä sen väliä on jos ukko on kotona kännissä kun sä olet kuitenkin siellä sairaalassa? On hei vaikeeks mennyt. Onneksi olin itse lisääntymisiässä jo ammoin.

Vierailija
6/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei le mitään synnytystä ennakoivia merkkejä ollut tuskin se sieltä ihan vielä on syntymässä :) kun laskettuun aikaan on vielä aikaa. Mutta itse en muutenkaan sietäisi kännistä ja kännäävää miestä vaikken raskaana olisikaan. Mulla on laskettu aika nyt tulevana viikonloppuna, mies ei onneksi muutenkaan juo paria viinilasillista enempää, nyt vappuna ei sitäkään. Mukavaa vappua!

Vierailija
7/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan pääse synnytyssaliin päihteiden vaikutuksessa.

Vierailija
8/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:59"]

Mitä tarkoittaa "juo"? Tissuttelee olutta näin vapun kunniaksi vai vetelee leijonaa harva se ilta? Jos jälkimmäinen niin miksi ylipäätään lisäännyt sellaisen kanssa?

[/quote]

Tää on se oleellinen kysymys. Ap voisi vähän valottaa kummasta on kyse, normi vappuolusesta vaiko jatkuvasta kännien kiskomisesta. 

Vierailija
9/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kirjoittaa, et ei sun tarvii känninen äijä vieressä synnyttää mut joku ehti jo ensin.

Vierailija
10/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoi kun mainitsit asiasta?

(olettaen tietenkin, että fiksu aikuinen puhuu ensin puolisonsa, ei aaveen, kanssa)

Vierailija
11/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies meni jonkinlaiseen shokkiin juuri lasketun ajan aikoihin. Oli sitä ennen ollut pari kuukautta tipattomalla. Jostain syystä siis hermot meni ja lähti kaverin luokse ryyppäämään ja mulla käynnistyi synnytys. Ei siinä mitään, soitto miehelle, mies suihkuun ja joi pannullisen kahvia ja oli kuin olikin tolkuissa synnytyksessä. No sitten olikin varpajaiset ja taas syy nostaa kuppia. Lähetin tulikivenkatkuisia viestejä Kättäriltä miehelleni. Loppu hyvin kaikki hyvin, kotiin päästiin kun miehen kaveri haki. Mies ehkä hieman rahoittui kotiin päästyämme ja nyt on ollut niitä pidempiäkin tipattomia jaksoja. Tähän voisi tietysti kysyä itseltään että mitäs läksit?! Lapsi oppii pian puhumaan ja alkaa ymmärtämään isänsä juomakaudet :(

Vierailija
12/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt siideripäissänne rohkeasti, miksi se on nykynaisille niin tärkeää, ettei mieskään saa ottaa edes paria vappukaljaa jos nainen on raskaana?

Onko kyse ihan oikeasti jostain pelosta, ettei mies pysty auttamaan jos tarvitsee, vai - kuten epäilen - jonkinlaisesta alistamisen tarpeesta tai vallankäytöstä; kun minä en voi tehdä jotain, ei sitä saa tehdä kukaan muukaan. 

Vierailija
13/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne synnytyksiin tarvita miestä. Jotkut jopa pyörtyilee.

Vierailija
14/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vappu. Anna sen relata ja ottaa vinettoa, ei se sulta ole pois.

Teinien sanoin: Älä muija nyt synnytä, se on vaan olutta!

Vierailija
15/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet tykkää ryypätä, jotkut juovat ihan sivistyneesti. Ei se jos mies ei juo tarkoita automaattisesti ettei vaimo " anna juoda".

Ymmärrän ap:ta, tottakai synnytyksen käynnistyessä haluaa olla varma että mies pystyy viemään sairaalaan ja olemaan siellä mukana tukemassa. Toivottavasti miehesi juo nyt kohtuullisesti ja on huomenna taas ajokunnossa.

Vierailija
16/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäisi valita sillä perusteella onko isäksi ja tietenkin onko mieheksi ylipäätään. Vakka kantensa valitsee. Ikävää kun miehesi juopottelee eikä ole sun seurana kun olet raskaana ja auttelemassa.

Vierailija
17/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:56"]

Ei sinne synnytyksiin tarvita miestä. Jotkut jopa pyörtyilee.

[/quote]

Ja säilyy jonkinlainen halu sitä vaimoa kohtaan vielä synnytyksen jälkeenkin. Miesten ei ole tarkoitus nähdä ihan kaikkea. 

Vierailija
18/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:35"]Ei meillä ainakaan pääse synnytyssaliin päihteiden vaikutuksessa.

[/quote]

Onko teillä synnytyssali mahtavaa!!

Vierailija
19/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juonut kymmenen kaljaa illal kun sit yöllä piti lähtee synnärille semisti vitutti kykkiä siellä 20 tuntii :)

Vierailija
20/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mikään juoppo ja todella harvoin on nyt raskausaikana juonut. Ehkä sen pari saunakaljaa kerran viikossa maksimissaan, hyvin usein ei sitäkään. Olen nyt ensimmäiset 8 kk koittanut miestä jopa patistaa kavereiden kanssa mökille ym. Reissuille joilla on yleensä sillointällöin käynyt, koskaan en ole rajoittanut juomista tai siitä vittuillut. mutta nyt kun viikot tulivat täyteen ja synnytys alkaa olla lähellä, niin aukeskin korkki.. ja nyt kun on mielestäni ensisijaisen tärkeää ettei joisi jos lähtö tulee. Ei se nyt mitään päiväkausien kännejä varmasti vedä, yöllä tulee nukkumaan ja se ryyppäys on sit siinä. Ehkä olen itse hormoonihirviö tällähetkellä ja ylireagoin koska hoo hetki alkaa lähestyä. -Ap